(prs) Queen boo och ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrek till. Ett par röda ögon stirrade på mig. Den här vampyren var inte som den jag mötte förut. Den här var törstig, och jag skulle släcka törsten
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 15:50 |
|
Borttagen
|
Jag tog det lugnt och brydde mig inte alls om doften som talade om för mig att ett par andra vampyrer anlänt till stan.
4 sep, 2013 15:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Han smög fram till mig. Nej, vänta. Hon. Jag skrek högt, för jag kände igen ansiktet.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Jag hörde ett skrik långt bort och ryckte till.
4 sep, 2013 15:55 |
|
Queen Boo
Elev |
Hon verkade inte känna igen mig, ögonen var bara hungriga.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 15:57 |
|
Borttagen
|
Vampyrerna var nog hungriga.
4 sep, 2013 16:03 |
|
Queen Boo
Elev |
Hon stod intill mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 16:08 |
|
Borttagen
|
Jag tänkte kolla vilka vampyrerna var, och försöka få en liten brottningsmatch kanske.
4 sep, 2013 16:09 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kröp ihop mot väggen. "Sluta! Du känner ju mig!" Sa jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 16:10 |
|
Borttagen
|
Det var tre vampyrer, de var utspridda.
Jag följde den första doften som ledde mig till ett hus. 4 sep, 2013 16:11 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs) Queen boo och ErisedStone
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen