NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Bella" ropade jag
18 sep, 2013 16:52 |
|
ginny 23
Elev |
19 sep, 2013 06:57 |
|
Borttagen
|
Jag sprang upp till slottet.
"Någonstans att gömma mig, någonstans att gömma mig" tänkte jag. 19 sep, 2013 07:04 |
|
ginny 23
Elev |
19 sep, 2013 07:12 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner och grät
19 sep, 2013 08:12 |
|
Borttagen
|
Jag hittade Pixie.
Hon såg förskräckt ut och jag undrade varför. "Vad har hänt?" Undrade jag. "Ditt ansikte" flämtade hon. Hon släpade med mig till toaletten. Jag hoppade till när jag fick se mitt ansikte. I skogen hade kvistar rivit mitt ansikte så det var blod lite här och var. Efter händelsen med Amaya så hade jag gråtit så blodet hade forsat ner över mitt ansikte. Hela ansiktet var täckt av blod. Jag drog snabbt på kranen och sköljde mitt ansikte. Det såg mycket bättre ut nu, även ifall man såg de djupa jacken. Jag och Pixie gick upp mot Vid-behov rummet. Madam Pomfrey kom och släpade mig och Pixie mot sjukhusflygeln. 29 sep, 2013 13:09 |
|
Borttagen
|
Jag älskade Bella... Jag måste vara lespisk
29 sep, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
ginny 23, harry potter tjejen har tagit bort sin användare
3 okt, 2013 16:34 |
|
ginny 23
Elev |
3 okt, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
ginny 23, harry potter tjejen är här med Emhio Potter. Vi kan väl fortsätta?
14 dec, 2013 08:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen