(Prs) JustMe! och ginny 23
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) JustMe! och ginny 23
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har kallt. Jag svänger lite med trollstaven så jag trollar fram en filt.
10 aug, 2013 11:06 |
|
ginny 23
Elev |
10 aug, 2013 11:14 |
|
Borttagen
|
Ginny går surt upp för trappan till Lilys rum.
10 aug, 2013 11:18 |
|
ginny 23
Elev |
10 aug, 2013 11:48 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på ljud från övrevåningen.
10 aug, 2013 12:00 |
|
ginny 23
Elev |
10 aug, 2013 12:01 |
|
Borttagen
|
Jag höll mig för skratt.
10 aug, 2013 12:08 |
|
ginny 23
Elev |
10 aug, 2013 12:10 |
|
Borttagen
|
Scorpius kommer in.
10 aug, 2013 12:14 |
|
ginny 23
Elev |
10 aug, 2013 12:42 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen