Rose and Scorpius -No matter what (SV)
Forum > Fanfiction > Rose and Scorpius -No matter what (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alma123!!
Elev |
en till scorrose
"Man måste väl inte ha en belöning att se fram emot för att kämpa? Att ha kämpat kan väl vara belöning nog!" -Sagt under HP-eventet Riddikulus 2013. Enda gången jag backar är när jag tar sats! 28 okt, 2013 12:44 |
|
Freddelito
Elev |
Omg den är slut!!! *vemodig* Åh jag gillar happy ends ^^ make me so happy
Oh måste tillägga att du beskrev scorrose väldigt fint och jag typ myste med dem haha ♥
31 okt, 2013 12:55 |
|
*Miss.W*
Elev |
Skrivet av Freddelito: Omg den är slut!!! *vemodig* Åh jag gillar happy ends ^^ make me so happy Oh måste tillägga att du beskrev scorrose väldigt fint och jag typ myste med dem haha ♥ Naww nu blir jag jätteglad :'
31 okt, 2013 23:36 |
|
Freddelito
Elev |
Skrivet av *Miss.W*: Skrivet av Freddelito: Omg den är slut!!! *vemodig* Åh jag gillar happy ends ^^ make me so happy Oh måste tillägga att du beskrev scorrose väldigt fint och jag typ myste med dem haha ♥ Naww nu blir jag jätteglad :' Du kan ju posta ickeHPrelaterat under kreativitet, och bara du taggar mig så läser jag ^^
1 nov, 2013 09:41 |
|
Magda
Elev |
Jag hade tyckt det varit jätteroligt om du skrev en till Scorose, uggla/tagga mig om du/någon skulle skriva en
![]()
1 nov, 2013 10:26 |
|
Lunisen
Elev |
Jag har ärligt talat älskat den här ff:n (gör det ju fortfarande såklart) även om jag kom in lite senare eller vad man ska säga. Älskar slutet!!!! Helt fantastiskt! Skulle bli glad om du skrev en till Scorose eller en Dramione!! Tagga gärna mig när du startar en till ff!
7 nov, 2013 21:48 |
|
Rawi
Elev |
8 nov, 2013 20:18 |
|
*Miss.W*
Elev |
Skrivet av Magda: Jag hade tyckt det varit jätteroligt om du skrev en till Scorose, uggla/tagga mig om du/någon skulle skriva en Skrivet av Lunisen: Jag har ärligt talat älskat den här ff:n (gör det ju fortfarande såklart) även om jag kom in lite senare eller vad man ska säga. Älskar slutet!!!! Helt fantastiskt! Skulle bli glad om du skrev en till Scorose eller en Dramione!! Tagga gärna mig när du startar en till ff! Skrivet av Rawi: ASDFGHJKL ÅZUM Tack!
8 nov, 2013 22:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen