Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ella/Ron
Elev |
Jag skulle vilja spela Ron
qqqaqqNah 4 jul, 2012 08:39 |
|
Borttagen
|
VOLDEMORT!
4 jul, 2012 10:52 |
|
TacosPanda
Elev |
4 jul, 2012 11:39 |
|
Wolfsbane
Elev |
Jag är ju en tjej men jag måste erkänna att det hade vart fett coolt att spela Hagrid. Älskar min lilla gossebjörn, haha
Nej men skulle väll säga.... Tonks eller Ginny ! _____________________________________ Once a potterhead, always a potterhead. ![]()
4 jul, 2012 11:47 |
|
allealicia
Elev |
4 jul, 2012 11:53 |
|
Goizan
Elev |
4 jul, 2012 11:58 |
|
salzer
Elev |
Hagrid!
4 jul, 2012 12:05 |
|
Afturelding
Elev |
4 jul, 2012 19:32 |
|
Borttagen
|
Hermione, som någon skrev, har lätt att relatera till henne mer än dem andra tjejerna.
4 jul, 2012 19:45 |
|
Emme Lestrange
Elev |
4 jul, 2012 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen