PJ roll(privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PJ roll(privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Ja!"
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
"Visst."
30 apr, 2013 21:09 |
|
amanda1104
Elev |
Aily skrattar och snart är dom framme vid stugan.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 21:13 |
|
Borttagen
|
Meia går till "sitt" hörn och sätter sig ner.
30 apr, 2013 21:14 |
|
amanda1104
Elev |
Aily tar sina saker och följer efter.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 21:15 |
|
Borttagen
|
"Det är väldigt primitivt, men jag hoppas att du ska trivas", säger Meia högfärdigt innan hon börjar skratta.
30 apr, 2013 21:16 |
|
amanda1104
Elev |
Aily skrattar och dom får flera undrande blickar från dom andra i stugan.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 21:20 |
|
Borttagen
|
Meia ler och säger: "Jag kommer att slockna direkt, för, som jag sa, när jag lägger mig ner somnar jag direkt. Jag lovar, högst fem minuter."
30 apr, 2013 21:24 |
|
amanda1104
Elev |
"Ska vi slå vad?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 30 apr, 2013 21:25 |
|
Borttagen
|
"Jag lovar att bara för det kommer det att ta evigheter innan jag somnar, men visst."
30 apr, 2013 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen