Finaste orden som finns!
Forum > Off Topic > Finaste orden som finns!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lurad
Elev |
Jag gillar orden sittra, socker och falla xd ♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 3 apr, 2013 20:33 |
|
Medi
Elev |
3 apr, 2013 20:46 |
|
Twix
Elev |
kontrast
det får mig att tänka på sommaren, klara färger och glädje : ) 3 apr, 2013 21:19 |
|
jedward lover <3
Elev |
Dublin, önskade att vår huvudstad hette så ♥
skyller, fråga (snälla) inte Universum, vackert ord Blogg, skönt ord att säga bara Håna jedward men våga inte röra mina vänner! STOLT MEDLEM I 000 3 apr, 2013 22:30 |
|
Borttagen
|
Två ord jag tycker är otroligt vackra är vilsen och själlös.
Inte själva betydelsen, utan hur de låter när man uttalar dem. 16 apr, 2015 17:22 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Två ord jag tycker är otroligt vackra är vilsen och själlös. Inte själva betydelsen, utan hur de låter när man uttalar dem. Vilsen är ett jättevackert ord, har också tänkt på det. 16 apr, 2015 18:11 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Tycker ''pappersstäder'' låter otroligt fascinerande, vackert på något sätt.
16 apr, 2015 19:02 |
|
Aveline
Elev |
Solidaritet är väl ett snyggt ord?
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 21 apr, 2015 11:10 |
|
Holytail
Elev |
22 apr, 2015 06:34 |
|
Borttagen
|
Klorofyll, förnimmelse, sammelsurium, laryngospasm!
(Sistnämnda betyder typ kramper i struphuvudet vilket kanske inte är så trevligt men jag gillar ordet!) 22 apr, 2015 06:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen