Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du är allt - Dramione

Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione

1 2 3 ... 11 12 13 ... 15 16 17
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Super awesome!

1 apr, 2013 18:16

Renesmee.Cullen27
Elev

Avatar


Bra!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F64%2F18xm.gif I LOVE IM5 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fc52a045baf2f05f874f215f9b92e33aa%2Ftumblr_mpht3kI9Ng1r7x6cro2_250.gif

1 apr, 2013 18:34

"Parvati Patil"
Elev

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av "Parvati Patil":
AWESOME!!!!!

Ps. Jag vet bara tjejer som skriver FF:s lite konstigt egentligen...

Ps.Ps. Ville bara berätta det i någons FF och då blev det liksom bara din!


Felleridón skriver två ff som heter Ynken och Berättelsen om Fortunia, och han är en kille!

Okej jag har nog missat dom men i så fall är det dom ända killarna jag vet...

I’m a bit dark and twisted.

1 apr, 2013 19:02

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av "Parvati Patil":
Skrivet av Lillan Potter:
Skrivet av "Parvati Patil":
AWESOME!!!!!

Ps. Jag vet bara tjejer som skriver FF:s lite konstigt egentligen...

Ps.Ps. Ville bara berätta det i någons FF och då blev det liksom bara din!


Felleridón skriver två ff som heter Ynken och Berättelsen om Fortunia, och han är en kille!

Okej jag har nog missat dom men i så fall är det dom ända killarna jag vet...


Dom? Felleridón är EN person...

1 apr, 2013 20:16

Lunisen
Elev

Avatar


Skrivet av Lillan Potter:
yOU MAKE MAY DAY!

Hihi! Tackar!!! Nu gjorde du min dag!
Skrivet av "Parvati Patil":
AWESOME!!!!!

Ps. Jag vet bara tjejer som skriver FF:s lite konstigt egentligen...

Ps.Ps. Ville bara berätta det i någons FF och då blev det liksom bara din!

Tack!!!!!
Jag håller med dig om att nästan bara tjejer skriver ff:s!
Är du en ny läsare!!??

Skrivet av Dapoety:
Skriv mer, så himmla awesome.

Taaaack!!
Är du också en ny läsare!!??

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

1 apr, 2013 20:38

Lillan Potter
Elev

Avatar


När kommer det mer?

1 apr, 2013 20:40

chokladgrodan:D
Elev

Avatar


Ny läsare hör och jag vill bara säga att din ff äger och att jag apsolut kommer att bevaka den!

*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e...

1 apr, 2013 21:28

Borttagen

Avatar


Dennys skriver en oxå

1 apr, 2013 23:38

Lunisen
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Super awesome!

Tack! Blir så happy!!
Skrivet av Renesmee.Cullen27:
Bra!!!

Är du en ny läsare?
Skrivet av Lillan Potter:
När kommer det mer?

Nu!
Skrivet av chokladgrodan:D:
Ny läsare hör och jag vill bara säga att din ff äger och att jag apsolut kommer att bevaka den!

Jippie!!! En ny läsare!!!!!!! Tack!

Kapitel 12

En vecka hade gått sen mötet med Draco på toaletten och det var då söndag kväll.
Jag låg i sängen och kunde inte sova.
Det hade jag inte kunnat på hela det hör skolåret.
Okej det hade bara varat i lite mer än en vecka men ändå.

Draco och jag hade inte "setts" mer än i korridorerna men han hade gett mig ovanligt vänliga blickar. Nästan kärleksfulla? Ellervvar det bara inbillning? Kanske.

Draco! Han var så snygg, så söt, så underbar!
Hans hår verkade så lent, hans läppar så mjuka...
Drömmarna avbröt mina tankar och tog med mig till sin underbara.

Jag vaknade av att en strimma solljus hade letat sig in i rummet.
I ljusstrimman kunde jag se dammkorn flyga omkring. Det såg så vackert ut. Och när jag tänkte ordet vackert kom jag att tänka
på Draco. Som vanligt den senaste veckan.
Det verkade faktiskt som om han gillade mig tillbaka.
Fast nej det gjorde han visst inte. Absolut inte!
Han var ju en Malfoy!
Hur tillät jag ens mig själv att vara kär i honom?!
Svar: för att han var så underbar!!


Hope you like it!! Tack för alla kommentarer!! Blir så happy av dem!!! Tack! Älskar er!!♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

2 apr, 2013 13:09

Borttagen

Avatar


MER!

2 apr, 2013 14:28

1 2 3 ... 11 12 13 ... 15 16 17

Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione

Du får inte svara på den här tråden.