~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
(Huh? xD Han drömmer.)
Oz gnuggar sig i bakhuvudet och torkar snabbt bort de tårar som dykt upp i ögonvrån av både smällen och det plötsliga uppvaknandet. Han gäspar stort och suckar. Hur... hur ska han kunna göra det? . .
15 feb, 2013 20:36 |
|
Lolly0101
Elev |
(okej då kanske jag ska hoppa över julhandlingen !)
15 feb, 2013 20:40 |
|
AlexZz
Elev |
15 feb, 2013 20:41 |
|
Lolly0101
Elev |
(okej så ja eller nej .. Ska jag hoppa över eller ???)
15 feb, 2013 20:42 |
|
AlexZz
Elev |
15 feb, 2013 20:44 |
|
Lolly0101
Elev |
(Kej ! Men tar efter Hogsmead och "berättar vad jag köpte till alla då da !)
Jag tittade på den kurviga handstilen på ett pergament : God Jul Oz Från Ness. ♥ You ! ... Hoppas verkligen han gillar sin pressent. En Tröja från någon mugglar affär , Och en liten guld kedja. Jag tror han gillar det. Jag hoppas det ! 15 feb, 2013 20:53 |
|
AlexZz
Elev |
Oswald har faktiskt lyckats flytta sig till sin sovsal där han väldigt försiktigt sätter ihop Nathalias present. Han är osäker på om det är tillräckligt bra för henne. Det är egengjord choklad och en silverkedja med ett hjärta med "Min älskling" ingraverat i en snirklig stil på.
. .
15 feb, 2013 21:07 |
|
Lolly0101
Elev |
Jag tittade på klockan . 08.23 .. snart dags att få någon smyga sig in för att ge han pressenten som en överaskning .
15 feb, 2013 21:14 |
|
AlexZz
Elev |
Oswald ser på den röda inslagna asken och undrar om han verkligen orkar vänta tills julafton för att ge den till henne, eller om hon skulle bli besviken.
. .
15 feb, 2013 21:31 |
|
Lolly0101
Elev |
(Kan inte du skriva igen .. Eller skriva åt mig örkar ej !! haha )
15 feb, 2013 21:34 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ~Privat Rollspel mellan Lolly0101 och AlexZz~
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen