Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Okej!" svarar jag och ökar takten.
Hej! 10 jun, 2013 15:58 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppar mellan träden.
jag är jättecoolig älska mig plz 11 jun, 2013 20:38 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag fölger efter.
Hej! 16 jun, 2013 16:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag hoppar ner på marken och ser en stor orm.
jag är jättecoolig älska mig plz 20 jun, 2013 11:15 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Vad är det för orm?" frågar jag.
Hej! 23 jun, 2013 11:01 |
|
Queen Boo
Elev |
"Grön mamba" viskar jag. " den är dödligt giftig"
jag är jättecoolig älska mig plz 23 jun, 2013 11:54 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
"Oj!" viskar jag tillbaka.
Hej! 23 jun, 2013 14:13 |
|
Queen Boo
Elev |
''Så gå en lång omväg''
jag är jättecoolig älska mig plz 17 aug, 2013 09:22 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag är fortfarande i trädet, så jag börgar att svinga mig och hoppa mellan träden för att undvika ormen. När jag kom fram till ett stelle längre fram så ser jag att det är fullt med ormar i en liten glänta.
"Upp i träden snappt!" Ropar jag till Enya. "Det är fullt av ormar där nere!!!" Hej! 21 aug, 2013 20:20 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag fnissar. ''Det är lugnt'' och förvandlar mig till orm. Jag ringlar genom gläntan.
(Ska vi ha ett till rollspel, Med en vampyrskola?) jag är jättecoolig älska mig plz 21 aug, 2013 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen