Namn på Ugglor
Forum > Harry Potter > Namn på Ugglor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny!!!!
Elev |
13 maj, 2012 14:34 |
|
Flameblood
Elev |
Mini och Arnold, världens gulligaste ugglenamn(enligt mig) ♥ xD
"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått." 13 maj, 2012 15:09 |
|
Borttagen
|
Sir Hoooton
13 maj, 2012 15:11 |
|
Borttagen
|
Chuck!! Det är det bästa namnet till alla djursorter xD
13 maj, 2012 18:19 |
|
Love Luna
Elev |
18 maj, 2012 22:40 |
|
Neville<3Luna
Elev |
En vit; LUCY
18 maj, 2012 22:44 |
|
Fillish
Elev |
18 maj, 2012 23:18 |
|
grävlingen
Elev |
löv
1 nov, 2012 16:30 |
|
Borttagen
|
Hedwig såklart, eller Ester är gulligt! ♥
1 nov, 2012 17:25 |
|
Mill Goodness
Elev |
Turdy heter iaf min uggla(om jag skulle ha en)
Förresten du har smuts på näsan. 1 nov, 2012 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen