Hagrid, jobbig?
Forum > Harry Potter > Hagrid, jobbig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Genny1
Elev |
13 jan, 2013 16:18 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av Wingardium Leviosa: Det känns som att Harry, Ron och Hermione flera gånger går dit bara för att de måste. Jag hade aldrig orkat med Hagrid, även om han såklart är snäll. Wuuut? Harry ÄLSKAR Hagrid. Hagrid är hans första vän i hela världen, den första personen som är snäll mot honom, som ger honom hans första födelsedagstårta och hans första födelsedagspresent (Hedwig). Han tycker inte det är "jobbigt" att gå till Hagrid, han tycker det är trevligt. Sen såklart finns det delar i serien då Harry är awkward omkring Hagrid, men han hatar ju alla under perioder. I tredje boken när Ron och Hermione bråkar så går Hermione till Hagrid och gråter ut flera gånger, jag har svårt och tänka mig att hon går dit för att hon "måste" när Hagrid var den enda som var snäll mot henne och ville lyssna på henne då - trots att Hagrid alltid vara Harrys vän först och främst. Hagrid kanske inte alltid tänkter på konsekvenserna av det han gör, men han är en fantastiskt god person som vill folk väl. Jag tycker inte att han är jobbig. 13 jan, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Hagrid är ju underbar! Jag förstår egentligen inte frågeställningen..
13 jan, 2013 16:55 |
|
Borttagen
|
Hagrid är väl inte så jobbig? Eller?
13 jan, 2013 17:06 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det är jobbigt när han skriver e istället för är
13 jan, 2013 17:13 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ha en kram av den godingen. ♥
13 jan, 2013 18:31 |
|
Borttagen
|
Vi i Ravenclaw ska ju inte vara sådär jätteförtjusta i honom. Vi föredrar vett och intelligens. Ärligt talat - Hagrid är varken vettig eller intelligent.
Fast han är snäll mot djut och sånt. Och rolig 13 jan, 2013 18:33 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Finns dem som är roligare att gå till,
Finns dem som är mindre klantiga, Men det finns däremot inte många som gillar djur/monster mer än han. 13 jan, 2013 19:20 |
|
rosea
Elev |
Har aldrig tänkt så.... I like Him!
TEBAKS IGEN 16 jan, 2013 15:58 |
|
Barbiegirl
Elev |
Han är väll lite små söt i början men sen i dom senare böckerna när Harry och hans vänner inte väljer att inte fortsätta studera Hns ämne övereagerar han. Stort
"We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on, that's who we really are" 16 jan, 2013 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen