Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

om

Forum > Fanfiction > om

1 2 3 ... 11 12 13 14
Användare Inlägg
lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
om några veckor, kanske...


PLease! SKRIV!

Ja snälla skriv!


Du behöver inte skriva mycket, men snälla!

Bara ett litet mini kapitel, vi ber dig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

10 mar, 2013 01:12

Borttagen

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
om några veckor, kanske...


PLease! SKRIV!

Ja snälla skriv!


Du behöver inte skriva mycket, men snälla!

Bara ett litet mini kapitel, vi ber dig



SNÄLLA!!!!

10 mar, 2013 01:14

lily, luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
om några veckor, kanske...


PLease! SKRIV!

Ja snälla skriv!


Du behöver inte skriva mycket, men snälla!

Bara ett litet mini kapitel, vi ber dig



SNÄLLA!!!!

Snälla, snälla, snälla, snälla vi ber dig!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

10 mar, 2013 01:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lily, luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av mollylisa:
om några veckor, kanske...


PLease! SKRIV!

Ja snälla skriv!


Du behöver inte skriva mycket, men snälla!

Bara ett litet mini kapitel, vi ber dig



SNÄLLA!!!!

Snälla, snälla, snälla, snälla vi ber dig!


PLEASE PLEASE PLEASE!!!!!

10 mar, 2013 01:16

mollylisa
Elev

Avatar


Förlåt för att jag tog en så lång paus.
_______________________________________

kap 7 del 2
-Nu åker vi, vi får ta flampulver. säger Lily och tar en näve pulver och kastar i elden.
-Vem ska börja? frågar Severus.
-Jag! säger Harry glatt.
-Okej då, vi ska till McGonagalls kontor. Du ska bara kliva in och...
-Jag har gjort det här nio tusen milljon gånger, jag kan. avbryter Harry sin mamma.
-Okej. säger Lily.
Harry kliver in i elden.
-McGonagalls kontor! hojtar han.

När han kommer fram ser han sig omkring efter McGonagall, men kan inte se henne.
-Minny! ropar han, men ingen svarar. Han klättrar upp i en fotölj och väntar på Lily och Severus.
-Hej Harry! Vi ska bara vänta på Sev.
-Mamma, varför ska vi vara här?
-Du får strax veta.
-Jag vill veta! skriker harry. Då kommer severus.
-Sev! äntligen, kan vi gå till James nu? säger Lily.

_______________________________________

Jag kommer att vara ganska oaktiv på denna ff, men lite då och då kommer det komma kap

10 mar, 2013 10:39

Borttagen

Avatar


Åh, snälla skriv mer!!!

10 mar, 2013 10:42

mollylisa
Elev

Avatar


Inte idag, men kanske imorgon

10 mar, 2013 10:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av mollylisa:
Inte idag, men kanske imorgon


Ok!

10 mar, 2013 11:07

lily, luna
Elev

Avatar


Superbra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F76%2F2TY7.gif 

10 mar, 2013 11:59

mollylisa
Elev

Avatar


Skrivet av lily, luna:
Superbra!

tack

10 mar, 2013 13:27

1 2 3 ... 11 12 13 14

Forum > Fanfiction > om

Du får inte svara på den här tråden.