Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
Forum > Mugglarportalen > Vad önskar du dig i Mugglisjulklapp?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elina Potter
Elev |
Blir glad m jag får något från min profil
Go Mugglis! 21 dec, 2012 09:49 |
|
Borttagen
|
Drake En gryffindor halsduk. Du då???
21 dec, 2012 09:50 |
|
Alice Enger
Elev |
Jag önskar mig
- Lord Voldermort chokladgrodekort - Ron, Hermione och Harrys chokladgrodekort - En kvast! Vilken som hällst Men bara att jag skulle få ett paket skulle jag bli jätte glad!
21 dec, 2012 10:00 |
|
Borttagen
|
Drake Jag önskar mig en drake (ironiskt nog)
21 dec, 2012 10:28 |
|
Alex Stanley
Elev |
Skrivet av Alex Stanley: Jag önkar mig: En silverpil En pygmépuff Chokladgrodekort Ja, jag blir glad bara jag får något! Jag lägger till elevhemshalsdukar på min önskelista! 21 dec, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
Drakmat(Har inte så mycket;(
21 dec, 2012 10:59 |
|
Lavender Brown 11
Elev |
Pygmepuff!
Uggla mig gärna! Duellera med mig! 21 dec, 2012 13:23 |
|
sötalillaarasara
Elev |
Drake: Nawww! Va gulligt! Det jag önskar mig mäst i julklapp är nog ett enkelt liv utan problem.. Om du kan fixa det så skulle det vara åzum! Annars gillar jag Bellatrix kort
Vad önskar du dig? Well some say I'm lazy And others say that's just me Some say I'm crazy I guess I'll always be 21 dec, 2012 14:57 |
|
Simon Potter
Elev |
Jag önskar mig J.K Rowling kort och Ginny Weasley Kort men om jag fick något så skulle jag bli jätte glad... ♥
21 dec, 2012 15:43 |
|
LouGreen
Elev |
vadsomhelst! Bara att få en julklapp vore en ära
21 dec, 2012 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen