Lilly Evans liv
Forum > Fanfiction > Lilly Evans liv
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
22 jan, 2013 16:04 |
|
Borttagen
|
Skitbra kapitel!!!
22 jan, 2013 17:16 |
|
Ariel
Elev |
Säger nog samma som Ida Ginny Lovegood
//Ariel 22 jan, 2013 17:34 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Skrivet av Lizzy.P27: Skrivet av Sirius Orion Black: Kul med ett nytt kapitel igen. Fast du hade sagt att du höll på så började jag bli orolig att du hade tröttnat på att skriva. Men nu kom ett nytt kapitel man kan aldrig tröttna när man har så här bra läsare Tackar ödmjukast. *bugar djupt* I would have died! I would have died rather than betray my friends 22 jan, 2013 17:36 |
|
veravoff1
Elev |
älskar den, superbra
Läs min fanfiction "only time will tell" 23 jan, 2013 12:26 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Här är nästa kapitel.
Tror det är 9 men vet inte. Jag vet inte vad vaktmästaren heter på den här tiden så jag skriver att han heter Mr Filcht. _______________________________ *James* ”Vet du vad Lily ville?” Fråga Sirius. ”Nej! Har hon varit här” fråga jag. ”När du stod och hångla med Elin” Sa han. Vad Nej NEJ!!! Hoppas hon inte trodde att vi var i hopp. Det var en engångs grej. Jag ville se om jag kunde glömma Lily genom att kyssa den näst snygga. Men det funka inte. Jag blev bara arg på mig. Hur kunde jag göra det när hon såg på??? Jag vet att jag inte visste att hon var där men ändå… ”Vad är det? Det ser ut som om du ska explodera.” Sa Sirius. ” Det gör jag snart”Sa jag till Sirius och gick iväg mot uggle tornet. Jag tog bläck pennan som låg där och börja skriva. Snälla Lily! Jag älskar dig. Det som hände i gryffindor tornet: Det var inget. Jag satte brevet runt ugglans ben. ”Vad gör du” Fråga Sirius. Jag behövde inte ens vända mig om för att veta att det var han. ”Inget” Svara jag. ”Vad gör du här?” Fråga jag honom. ”Kom för att skicka ett brev” Svara Sirius. Jag viste att han ljög. Han har bara skickat ett brev sen han börja på Hogwarts. ”Till vem?” Fråga jag. ”Okej… Jag ville veta vad du gör. Varför inte prata med Lily om att du gillar henne.” Sa Sirius. ”Okej… Men sluta lägga dig i saker jag inte vill att du ska lägga dig i.” Sa jag lite retsamt. Han skratta lite. Vi gick ner till gryffindors dörr. Sirius gick in men jag började gå ner för trapporna. ”Du vet att om fem minuter får vi inte gå omkring i korridorerna” Sa Sirius. ”Jag måste prata med Lily så jag bryr mig inte.” Sa jag. Jag gick ner för trapporna och hörde att gryffindor tavlan stängde. Jag började smyga mig omkring. När jag kom ner till den nedresta våningen så börja jag höra fotsteg. Jag sprang in i ett mörkt hörn och gömde mig där . Fotspåren kom närmare tills jag såg vem det var. Det var vaktmästaren Mr Filcht. Han kolla sig om. Och sen gick han igen. Jag smög mig långsamt fram. Sen börja jag gå åt motsatta håll han gick. Jag smög igenom flera korridorer innan jag hittade vägen igen. Jag kolla mig om efter Mr Filcht. Han var ingenstans så jag gick genom korridoren. *En timme senare* Jag såg dörren till sjukhuset. Jag gick rakt in till den utan att kolla mig om. ”Lily…?” Frågade jag. ”Hon ligger i sängen.” Sa nån lite tjejig röst. ”Hon svimma och vakna för en timma sen. Men hon var utmattad och somna” Sa rösten igen. ”Ursäkta… Vem är du?” Sa jag. Då hörde jag att personen gick fram till mig. ”Det är Alice… Jag måste gå kan du vakta Lily?” Sa Alice. ”Visst” Svara Jag. Alice gick iväg. Jag gick och satte mig på stolen bredvid Lilys säng. Några minuter senare vakna Lily. ”James?.. Vad gör du här?” Fråga hon. ”Vaktar dig medan Alice är borta.” Sa jag Lily reste sig upp så hon satt i sgräddare. ”James…” Börja hon. ”Ja?” Sa ja. ”Vad gör du egentligen här?” Fråga hon. Jag hade hoppats på att hon hade glömt det i gryffindors tornet ”Jag ville berätta att det som hände i gryffindor tornet… Glöm det bara” Sa jag. ”Okej.” Sa hon. Men det märktes på rösten att hon var trött ”Lily?” Sa Jag. ”Ja?” Svara hon. ”Vad var det för fel med att dejta mig?” Fråga jag. Jag ville veta vad jag gjorde för fel. Lily svara inte. Hon luta sig bara framåt. Jag gjorde likadant. Jag fatta inget. Hon ville inte ha mig men endå stod hon här och kysste mig. I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 2 feb, 2013 18:50 |
|
lily, luna
Elev |
2 feb, 2013 18:52 |
|
chokladgrodan:D
Elev |
jaa,verkligen supermegabra!
*blink* Heeej...Jag antar att jag borde skriva nått här men tyvärr äger jag ingen fantasi. Så att'e... 2 feb, 2013 18:56 |
|
Hedwig96
Elev |
megabra!
2 feb, 2013 19:51 |
|
Queen Boo
Elev |
Bra!!!
jag är jättecoolig älska mig plz 2 feb, 2013 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen