Varför skulle han bry sig? (SV)
Forum > Fanfiction > Varför skulle han bry sig? (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
28 okt, 2012 09:54 |
|
Elina Potter
Elev |
Ida Ginny Lovegood: Nu!
______________________ *Nästa dag* ~Elin~ Jag vaknade. Allt var svart. Vart är jag? Tänkte jag. Justdet! Jag var i pojkarnas sovsal. Ja, tjejer får ju vara där? tänkte jag för att få bort mitt dåliga samvete. Jesper låg bredvid mig. Hans bruna hår var rufsigt. Jag kollade på Jespers klocka som låg vid nattduksbordet. Klockan var 5.00. Jag kunde somna igen. När jag la mig ner igen märkte jag att Jesper också hade vaknat. Han kysste mig på pannan. Jag tittade upp och log lyckligt. - Tänk att jag var ihop med Clara när du fanns, viskade han. - Såklart du var ihop med Clara. Jag menar, hon har ju allt: Brunt hår, gröna ögon, hon är en bra skådis..... men jag hann inte fortsätta för Jesper hade pressat sina läppar mot mina precis då. När vi gled ifrån varandra så hörde vi steg. ag hoppade förskräckt till. Jesper slängde över täcket över mig innan professor Sicuri kollade in. När hon hade gått så tog Jesper bort täcket från mitt huvud. - Jag glömde att säga en sak, sa jag. - Du är också en bra skådis. - Han log och kysste mig igen. ___________________________________ ~Jesper~ - Jag glömde en sak, sa Elin. - Du är också en bra skådis. Jag log och kysste henne. Allt var underbart. Inte ens Clara kunde förstöra denna stund. Jag var med Elin och inget kunde göra mig lyckligare. *På spådomskonstlektionen* Jag har aldrig varit bra på spådomskonst. Men nu så fokuserade jag inte längre. Elin var inte där, och jag hatade att ha lektion när hon inte var med. - Mr Wilson? Jag kollade upp och professor Winlossy och nästan alla i rummet kollade på mig. Professor Winlossy hade tydligen ställt en fråga till mig. - Va? Ursäkta professorn, vad sa du? Frågade jag och kände mig fåraktig. - Jag undrar om du skulle kunna tala om för oss vad du ser när du kollar in i kristallkulan, svarade Winlossy. Några tjejer som hette Miranda och Felicia kollade intresserat på mig. - Ööh...... - Mig, jag flyger på en kvast.... sa jag tillslut men ganska nervöst. Allas blickar riktades mot mig. ________________________________ Bra? Snart kommer kriget Go Mugglis! 28 okt, 2012 12:54 |
|
Borttagen
|
super bra
28 okt, 2012 13:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Super!!! snälla skriv mer!
jag är jättecoolig älska mig plz 28 okt, 2012 15:04 |
|
Eileen Prince
Elev |
28 okt, 2012 15:28 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
28 okt, 2012 15:37 |
|
Winny Geasley
Elev |
JÄTTEMEGASUPERAWESOME!! Vilket krig?
28 okt, 2012 16:40 |
|
Elina Potter
Elev |
Go Mugglis! 28 okt, 2012 16:51 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Elina Potter: ahaaa....låter spännande Skrivet av Winny Geasley: JÄTTEMEGASUPERAWESOME!! Vilket krig? Jag ska hitta på ett krig.... 28 okt, 2012 16:56 |
|
Elina Potter
Elev |
Kan ni kolla in min Dramione?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=25884 Go Mugglis! 28 okt, 2012 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen