En fnysning [SV]
Forum > Fanfiction > En fnysning [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Superbra!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 16 jul, 2013 15:55 |
|
Rut Luna
Elev |
"Min lektion börjar nu", sa Ruth och reste sig. "Hejdå."
Hon gick iväg med James och Sirius blickar efter sig. "Förklara?", frågade Sirius, då förvirringen var total. James får oftast helt pantade brudar, men Ruth är ju smart och konstnärlig. (oh myself!) "Jo, när vi var på Hogwartsexpressen och du skulle träffa din flickvän" "Joanne är inte min flickvän!" "... så stötte jag på henne, och hon tyckte om mig direkt!", skröt James, trots att det inte var sant. Remus och Peter vandrade mot sina vänner. "Hejsan!", sa Remus, men han hann knappt avsluta innan Peter avbröt honom. "Du, James! Jag såg två jääääättesnygga tjejer från Ravenclaw! Jag tror att dom heter..." "Ruth och Eline. Jag har fått ihop det med Ruth!", sa James stolt. "Och Ruth är...?", frågade Peter, lite skamset. Det var Remus som svarade nu. "Långt brunt lockigt hår, blå ögon..." Peter nickade. "Hur fick du ihop det med henne. Hon är ju smart!", innan James hade svarat spydigt på detta påstående hoppade Sirius in. "Hon tittade helt klart på dig Remus! Ni är som gj...", mer han inte säga eftersom James tryckte ett tomt pappaer som hade ramlet ur Ruths block i hans mun. "Lily då?", frågade Remus, som ignorera allt som pågick. "Tsssk! HA! Hon gillar inte mig iallafall!", svarade James, men han såg lite ledsen ut, Jag är faktiskt död. 16 jul, 2013 18:34 |
|
amanda1104
Elev |
SUPER!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 20 jul, 2013 19:41 |
|
Rut Luna
Elev |
Skrivet av amanda1104: SUPER! Tack! Jag blir störd av mina sysslingar så jag kan inte skriva nu... :-( Jag är faktiskt död. 20 jul, 2013 19:58 |
|
Freddelito
Elev |
20 jul, 2013 20:22 |
|
Rut Luna
Elev |
Ooooooh :-D Har inga ideer, men ni kanske skulle kunna uggla nåt förslag, jag har en liten överraskning >: D Jag är faktiskt död. 20 jul, 2013 21:57 |
|
Freddelito
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Ooooooh :-D Har inga ideer, men ni kanske skulle kunna uggla nåt förslag, jag har en liten överraskning >: D Ooh, spännande!! 83
20 jul, 2013 22:07 |
|
Rut Luna
Elev |
Jag ska åka till resö till på lördag, så jag kan inte skriva på ett par dar :c Men ni kan skriva förslag och sånt via uggla c:
Jag är faktiskt död. 21 jul, 2013 09:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen