Caroline, Mitt Perekta Liv - Förstört?
Forum > Fanfiction > Caroline, Mitt Perekta Liv - Förstört?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Twiie: Skrivet av Lills: Skrivet av Twiie: Svar: 1. Jag tycker att den var cool ;3 2. Det kändes en aning tråkigt, men efter som det bara är sällskapsrummet, så finns det inget mer att sätta in cx 3. Jag tyckte de kändes tråkiga, men samtidigt läskiga. ~ Du hade ett stavfel på bredvid, som du stavade brevvid. Tyckte även ditt ordval om prefektmärket var konstigt, roligt men konstigt. Då du skrev kapsyl. ^^ Men jätte bra kapitel :3 Tyckte precis att det var någon som hade sagt att det stavas bredvid, förut. För jag brukar alltid skriva brevvid, för ngon sa till. o.o Jag tror jag har sagt till dig tidigare cx Eller så var det nån annan... Så hur ska det skrivas egentligen? xD ![]()
28 okt, 2012 15:58 |
|
Twiie
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Twiie: Skrivet av Lills: Skrivet av Twiie: Svar: 1. Jag tycker att den var cool ;3 2. Det kändes en aning tråkigt, men efter som det bara är sällskapsrummet, så finns det inget mer att sätta in cx 3. Jag tyckte de kändes tråkiga, men samtidigt läskiga. ~ Du hade ett stavfel på bredvid, som du stavade brevvid. Tyckte även ditt ordval om prefektmärket var konstigt, roligt men konstigt. Då du skrev kapsyl. ^^ Men jätte bra kapitel :3 Tyckte precis att det var någon som hade sagt att det stavas bredvid, förut. För jag brukar alltid skriva brevvid, för ngon sa till. o.o Jag tror jag har sagt till dig tidigare cx Eller så var det nån annan... Så hur ska det skrivas egentligen? xD Bredvid :3
28 okt, 2012 15:59 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Twiie: Skrivet av Lills: Skrivet av Twiie: Skrivet av Lills: Skrivet av Twiie: Svar: 1. Jag tycker att den var cool ;3 2. Det kändes en aning tråkigt, men efter som det bara är sällskapsrummet, så finns det inget mer att sätta in cx 3. Jag tyckte de kändes tråkiga, men samtidigt läskiga. ~ Du hade ett stavfel på bredvid, som du stavade brevvid. Tyckte även ditt ordval om prefektmärket var konstigt, roligt men konstigt. Då du skrev kapsyl. ^^ Men jätte bra kapitel :3 Tyckte precis att det var någon som hade sagt att det stavas bredvid, förut. För jag brukar alltid skriva brevvid, för ngon sa till. o.o Jag tror jag har sagt till dig tidigare cx Eller så var det nån annan... Så hur ska det skrivas egentligen? xD Bredvid :3 Haha, okej. Ska komma ihåg det. xD ![]()
28 okt, 2012 15:59 |
|
Book nerd
Elev |
Ny läsare och jag kommer definitivt bevaka
Superbra! And if you thing I'm corny, then it will not make me sorry, it's your right to laugh at me and in turn that's my opportunity to feel brave 28 okt, 2012 17:50 |
|
Clementin
Elev |
Hon den där Clara skulle kunna vara jag... o_o Rätt hårfärg till och med
28 okt, 2012 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen