Älskade Danny
Forum > Fanfiction > Älskade Danny
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minidjuret
Elev |
Att skriva bara ett ord, en smiley eller typ "...c:" räknas som spamm, eller att upprepa saker flera gånger.
Vill bara att ni tänker på det innan ni skriver ^^ 22 aug, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: hallå esti jag väntar ....XD nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja vi vill läsa fortsättningen NU! ja nu precis vi menar inte att stressa henne och vi spammar inte! nej det gör vi ju inte är det nån som tycker de? men det gör vi ju inte nej de gör vi inte Nej det gör ni inte 22 aug, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: hallå esti jag väntar ....XD nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja vi vill läsa fortsättningen NU! ja nu precis vi menar inte att stressa henne och vi spammar inte! nej det gör vi ju inte är det nån som tycker de? men det gör vi ju inte nej de gör vi inte Nej det gör ni inte tack Luna♥ 22 aug, 2012 19:34 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: hallå esti jag väntar ....XD nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja vi vill läsa fortsättningen NU! ja nu precis vi menar inte att stressa henne och vi spammar inte! nej det gör vi ju inte är det nån som tycker de? men det gör vi ju inte nej de gör vi inte Nej det gör ni inte tack Luna♥ tack för att hu håller med oss
22 aug, 2012 19:35 |
|
Borttagen
|
Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord.
Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^ 23 aug, 2012 09:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord. Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^ nej 23 aug, 2012 14:19 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord. Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^ nej Estella har inte sagt att de är störande
23 aug, 2012 14:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord. Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^ nej Estella har inte sagt att de är störande nej presic 23 aug, 2012 14:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord. Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^ nej Estella har inte sagt att de är störande nej presic Jag sade aldrig att hon tyckte det var störigt. Hon kanske tycker det är trevligt, men personligen tycker jag att det är otroligt irriterande. 23 aug, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord. Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^ nej Estella har inte sagt att de är störande nej presic Jag sade aldrig att hon tyckte det var störigt. Hon kanske tycker det är trevligt, men personligen tycker jag att det är otroligt irriterande. jag tycker inte det är störigt =) 23 aug, 2012 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen