Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Älskade Danny

Forum > Fanfiction > Älskade Danny

1 2 3 ... 11 12 13 ... 18 19 20
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Att skriva bara ett ord, en smiley eller typ "...c:" räknas som spamm, eller att upprepa saker flera gånger.

Vill bara att ni tänker på det innan ni skriver ^^

22 aug, 2012 17:57

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
hallå esti jag väntar

....XD

nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja vi vill läsa fortsättningen NU!

ja nu

precis

vi menar inte att stressa henne och vi spammar inte!

nej det gör vi ju inte är det nån som tycker de?

men det gör vi ju inte

nej de gör vi inte


Nej det gör ni inte

22 aug, 2012 17:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
hallå esti jag väntar

....XD

nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja vi vill läsa fortsättningen NU!

ja nu

precis

vi menar inte att stressa henne och vi spammar inte!

nej det gör vi ju inte är det nån som tycker de?

men det gör vi ju inte

nej de gör vi inte


Nej det gör ni inte

tack Luna♥

22 aug, 2012 19:34

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
hallå esti jag väntar

....XD

nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja vi vill läsa fortsättningen NU!

ja nu

precis

vi menar inte att stressa henne och vi spammar inte!

nej det gör vi ju inte är det nån som tycker de?

men det gör vi ju inte

nej de gör vi inte


Nej det gör ni inte

tack Luna♥

tack för att hu håller med oss

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

22 aug, 2012 19:35

Borttagen

Avatar


Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord.

Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^

23 aug, 2012 09:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord.

Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^

nej

23 aug, 2012 14:19

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord.

Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^

nej

Estella har inte sagt att de är störande

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

23 aug, 2012 14:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord.

Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^

nej

Estella har inte sagt att de är störande

nej presic

23 aug, 2012 14:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord.

Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^

nej

Estella har inte sagt att de är störande

nej presic

Jag sade aldrig att hon tyckte det var störigt.
Hon kanske tycker det är trevligt, men personligen tycker jag att det är otroligt irriterande.

23 aug, 2012 16:15

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ida Ginny Lovegood:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag måste nog hålla med Minidjuret. Att bara skriva "... XD" eller ett ord som inlägg räknas som spamm. Dessutom är det otroligt irriterande att skriva hundra miljarder utropstecken efter bara ett ord.

Men för övrigt, längtar efter uppdatering! ^^

nej

Estella har inte sagt att de är störande

nej presic

Jag sade aldrig att hon tyckte det var störigt.
Hon kanske tycker det är trevligt, men personligen tycker jag att det är otroligt irriterande.

jag tycker inte det är störigt =)

23 aug, 2012 18:00

1 2 3 ... 11 12 13 ... 18 19 20

Forum > Fanfiction > Älskade Danny

Du får inte svara på den här tråden.