The Filllegames [mugglisgame]
Forum > Fanfiction > The Filllegames [mugglisgame]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tack! ^^
15 aug, 2012 17:56 |
|
t i l d a
Elev |
15 aug, 2012 19:09 |
|
Dramione99
Elev |
VIKTIGT - MissWentz!!!!
Om det går för sig så drar jag mig gärna ur de här spelen. Hoppas det inte kommer bli allt för mkt krångel ...... Känner inte för att vara med längre i så många, och såg inte det där med intervjuverna förrens nu ..... Sorry. Om det inte finns nån som kan hoppa in så står jag självklarty kvar. men jag tänker iaf fråga DracoMalfoy1, mums och mine om någon av de vill ta min olats här ..... 15 aug, 2012 20:19 |
|
mums
Elev |
Skrivet av Dramione99:
VIKTIGT - MissWentz!!!! Om det går för sig så drar jag mig gärna ur de här spelen. Hoppas det inte kommer bli allt för mkt krångel ...... Känner inte för att vara med längre i så många, och såg inte det där med intervjuverna förrens nu ..... Sorry. Om det inte finns nån som kan hoppa in så står jag självklarty kvar. men jag tänker iaf fråga DracoMalfoy1, mums och mine om någon av de vill ta min olats här ..... ![]()
15 aug, 2012 20:58 |
|
Borttagen
|
Jag är redan med som sponsor
15 aug, 2012 21:11 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Dramione99: VIKTIGT - MissWentz!!!! Om det går för sig så drar jag mig gärna ur de här spelen. Hoppas det inte kommer bli allt för mkt krångel ...... Känner inte för att vara med längre i så många, och såg inte det där med intervjuverna förrens nu ..... Sorry. Om det inte finns nån som kan hoppa in så står jag självklarty kvar. men jag tänker iaf fråga DracoMalfoy1, mums och mine om någon av de vill ta min olats här ..... Om du inte känner att vara med, så behöver du inte behöva vara det. mine skulle du ta hennes plats? ![]()
15 aug, 2012 21:28 |
|
95mas
Elev |
15 aug, 2012 21:31 |
|
MissWentz
Elev |
16 aug, 2012 08:25 |
|
mums
Elev |
16 aug, 2012 09:55 |
|
Incendio
Elev |
Åh, får jag vara spelare för Distrikt 2?
16 aug, 2012 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen