Ett till Ett till Mugglis Game!:)
Forum > Fanfiction > Ett till Ett till Mugglis Game!:)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
VattenBlå
Elev |
17 aug, 2012 20:18 |
|
Luna Chang
Elev |
Det jag skrev om tvåan var bara för att don har handledare, men jag kanske skriver om inne i byggnaden om dom andra distrikten Hej 17 aug, 2012 21:36 |
|
SabinaPotter
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Det jag skrev om tvåan var bara för att don har handledare, men jag kanske skriver om inne i byggnaden om dom andra distrikten okej, men kan du inte bara skriva poängsummen och sen sjoff in på arenan? SÃ¥ snurra min jord igen, radion spelar vÃ¥r sÃ¥ng 17 aug, 2012 21:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av SabinaPotter: Skrivet av Luna Chang: Det jag skrev om tvåan var bara för att don har handledare, men jag kanske skriver om inne i byggnaden om dom andra distrikten okej, men kan du inte bara skriva poängsummen och sen sjoff in på arenan? Jag ska skriva lite om alla distrikten först sen lite i träningcentret men sen går jag till arenan Hej 17 aug, 2012 21:40 |
|
SabinaPotter
Elev |
Okej
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 17 aug, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
när börjar det
18 aug, 2012 09:27 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: när börjar det Jag håller på med några småsaker som ska hända före arenan oxh sen börjar dwt Hej 18 aug, 2012 10:16 |
|
MissFniss
Elev |
18 aug, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
yes
18 aug, 2012 12:46 |
|
bullen289
Elev |
Är gärna med som sponsor eller handledare om det går...
19 aug, 2012 11:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen