Harry Potters syster
Forum > Fanfiction > Harry Potters syster
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Amazing
Once a MADling, always a MADling 27 aug, 2012 17:15 |
|
LauraTree
Elev |
Tack, Thanks och Gracias x 100000
Ni är underbara! ♥ Men jag har en fråga, tycker ni Melanie ska få vård av madam Pomfrey samtidigt som Harry och Hermione? I så fall sorteras hon ju i efterhand, är det sannolikt? 27 aug, 2012 17:37 |
|
Lily Brown
Elev |
27 aug, 2012 18:08 |
|
Confringo
Elev |
Har läst igenom den nu och den är verkligen superbra!
Men jag förstår inte riktigt din fråga om jag ska vara ärlig.
Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814
27 aug, 2012 18:22 |
|
Safe
Elev |
skriv mer
Duellera med mig..<3 27 aug, 2012 18:54 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av GinnyForever: Haha, skriver du också en ff? Tror faktiskt att jag vet exakt. Yes I do. 27 aug, 2012 21:02 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av GinnyForever: Vad heter den? Länk? :-)Skrivet av LauraTree: Skrivet av GinnyForever: Haha, skriver du också en ff? Tror faktiskt att jag vet exakt. Yes I do. 27 aug, 2012 21:15 |
|
Ginny4ever
Elev |
LauraTree You're welcome ♥
Jag brukar inte vara så noga med såna saker och jag tror inte att någon läsare blir sur bara för att du skriver i lite oordning http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 27 aug, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
ny läsare!!!
27 aug, 2012 21:23 |
|
GinnyForever
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av GinnyForever: Vad heter den? Länk? :-) Skrivet av LauraTree: Skrivet av GinnyForever: Haha, skriver du också en ff? Tror faktiskt att jag vet exakt. Yes I do. Länkar fukar inte (Av okänd anledning) när jag skriver, men den heter Det hårda livet (SV, Dramione) 27 aug, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen