Den otippade kärleken [SV]
Forum > Fanfiction > Den otippade kärleken [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JÄTTE SUPER BRA!
Mer 4 sep, 2012 20:29 |
|
Twiie
Elev |
OMG, jag fattar inte vad det är för trend ni författare har börjat med nu igen, varför slutar ni alltid där det är som mest spännande? :c
Aja, grymt kapitel :3
4 sep, 2012 21:13 |
|
Cindy
Elev |
^ för att om man alltid slutar vid det mest spännande för att då vill inte läsarna avbevaka eftersom de så gärna vill veta fortsättningen :3
Tack Btw
4 sep, 2012 21:27 |
|
Twiie
Elev |
4 sep, 2012 21:34 |
|
Borttagen
|
Super!
5 sep, 2012 07:17 |
|
Tonks_xD
Elev |
5 sep, 2012 08:08 |
|
GinnyForever
Elev |
Min reaktion när jag såg nytt kapitel:
Yey nytt kapitel!!! Wooho!!! Efter att ha läst kapitlet: Hihihihihihihihi!!! Inte bra! Hhihihihihihi!!! 5 sep, 2012 10:55 |
|
Borttagen
|
*Bevakar*
5 sep, 2012 10:56 |
|
Borttagen
|
shit vad AWZOME
5 sep, 2012 14:28 |
|
Lida
Elev |
AWZOME kapitel, vill värkligen ha meeer
5 sep, 2012 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen