The Sponsor Games
Forum > Fanfiction > The Sponsor Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12! Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det* Det står inget viktigt, så det behöver du inte ~MY TUMBLR~ 1 aug, 2012 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12! Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det* Det står inget viktigt, så det behöver du inte Vad bra! Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt? 1 aug, 2012 16:20 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12! Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det* Det står inget viktigt, så det behöver du inte Vad bra! Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt? Jag skriver. Ni påverkar bara alla händelser ~MY TUMBLR~ 1 aug, 2012 16:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12! Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det* Det står inget viktigt, så det behöver du inte Vad bra! Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt? Jag skriver. Ni påverkar bara alla händelser Okej så om jag fattat allt rätt så är det du som skriver men vi får lägga komentarer vi som är handledare/sponsorer? 1 aug, 2012 16:25 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12! Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det* Det står inget viktigt, så det behöver du inte Vad bra! Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt? Jag skriver. Ni påverkar bara alla händelser Okej så om jag fattat allt rätt så är det du som skriver men vi får lägga komentarer vi som är handledare/sponsorer? Såklart! Det du behöver hålla koll på hur det går för dina spelare och vad du får för "poäng". Sen ska du bara skriva till mig vad du vill anväända poängen till! De som är klara med sina intervjuer: LolFeelings, amanda1104, LupinMarauder, Korra, Jinora och Ginny.:.Weasley De vars intervjuer inte börjat: Narcissa Lestrange, Clara Darkin och LillLuna Stämmer det? Och VattenBlå blir precis klar nu. ~MY TUMBLR~ 1 aug, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Borttagen: alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12! Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det* Det står inget viktigt, så det behöver du inte Vad bra! Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt? Jag skriver. Ni påverkar bara alla händelser Okej så om jag fattat allt rätt så är det du som skriver men vi får lägga komentarer vi som är handledare/sponsorer? Såklart! Det du behöver hålla koll på hur det går för dina spelare och vad du får för "poäng". Sen ska du bara skriva till mig vad du vill anväända poängen till! De som är klara med sina intervjuer: LolFeelings, amanda1104, LupinMarauder, Korra, Jinora och Ginny.:.Weasley De vars intervjuer inte börjat: Narcissa Lestrange, Clara Darkin och LillLuna Stämmer det? Och VattenBlå blir precis klar nu. oke bra men vilka spelar för D12? och är deras intevjuver klara? 1 aug, 2012 16:38 |
|
MissWentz
Elev |
1 aug, 2012 16:44 |
|
Victoire Weasly
Elev |
1 aug, 2012 17:17 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag har inte fått intervjufrågor
Läs min profil för info... 1 aug, 2012 17:20 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Vad dum jag är x) Skickar till dig nu. Kan du ta alla frågor på en gång, jag är lite upptagen? ~MY TUMBLR~ 1 aug, 2012 17:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen