Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Sponsor Games

Forum > Fanfiction > The Sponsor Games

1 2 3 ... 11 12 13 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12!
Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det*

Det står inget viktigt, så det behöver du inte

~MY TUMBLR~

1 aug, 2012 16:18

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12!
Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det*

Det står inget viktigt, så det behöver du inte

Vad bra!
Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt?

1 aug, 2012 16:20

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12!
Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det*

Det står inget viktigt, så det behöver du inte

Vad bra!
Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt?

Jag skriver. Ni påverkar bara alla händelser

~MY TUMBLR~

1 aug, 2012 16:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12!
Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det*

Det står inget viktigt, så det behöver du inte

Vad bra!
Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt?

Jag skriver. Ni påverkar bara alla händelser

Okej så om jag fattat allt rätt så är det du som skriver men vi får lägga komentarer vi som är handledare/sponsorer?

1 aug, 2012 16:25

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12!
Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det*

Det står inget viktigt, så det behöver du inte

Vad bra!
Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt?

Jag skriver. Ni påverkar bara alla händelser

Okej så om jag fattat allt rätt så är det du som skriver men vi får lägga komentarer vi som är handledare/sponsorer?

Såklart! Det du behöver hålla koll på hur det går för dina spelare och vad du får för "poäng". Sen ska du bara skriva till mig vad du vill anväända poängen till!


De som är klara med sina intervjuer:
LolFeelings, amanda1104, LupinMarauder, Korra, Jinora och Ginny.:.Weasley

De vars intervjuer inte börjat:
Narcissa Lestrange, Clara Darkin och LillLuna

Stämmer det?

Och VattenBlå blir precis klar nu.

~MY TUMBLR~

1 aug, 2012 16:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Borttagen:
alltså jag är välldigt upptagen men att vara en handledare vore nog inte så svårt! jag kan vara handledare för district 12!
Men en fråga; måste jag läsa igenom alla sidor nu eller måste jag inte göra det!? *snälla sig att jag inte måste det*

Det står inget viktigt, så det behöver du inte

Vad bra!
Men är det vi som skriver eller är det du som skriver allt?

Jag skriver. Ni påverkar bara alla händelser

Okej så om jag fattat allt rätt så är det du som skriver men vi får lägga komentarer vi som är handledare/sponsorer?

Såklart! Det du behöver hålla koll på hur det går för dina spelare och vad du får för "poäng". Sen ska du bara skriva till mig vad du vill anväända poängen till!


De som är klara med sina intervjuer:
LolFeelings, amanda1104, LupinMarauder, Korra, Jinora och Ginny.:.Weasley

De vars intervjuer inte börjat:
Narcissa Lestrange, Clara Darkin och LillLuna

Stämmer det?

Och VattenBlå blir precis klar nu.

oke bra men vilka spelar för D12? och är deras intevjuver klara?

1 aug, 2012 16:38

MissWentz
Elev

Avatar


Kan jag joina som deltagare?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

1 aug, 2012 16:44

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av MissWentz:
Kan jag joina som deltagare?

Jupp. Blir i 9an

~MY TUMBLR~

1 aug, 2012 17:17

PotterHunger
Elev

Avatar


Jag har inte fått intervjufrågor

Läs min profil för info...

1 aug, 2012 17:20

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av PotterHunger:
Jag har inte fått intervjufrågor

Vad dum jag är x) Skickar till dig nu. Kan du ta alla frågor på en gång, jag är lite upptagen?

~MY TUMBLR~

1 aug, 2012 17:24

1 2 3 ... 11 12 13 ... 34 35 36

Forum > Fanfiction > The Sponsor Games

Du får inte svara på den här tråden.