Ännu ett mugglis games.
Forum > Fanfiction > Ännu ett mugglis games.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
awesome! kap!
25 sep, 2012 18:55 |
|
Dramione99
Elev |
OMG, I killed Eira!!!
25 sep, 2012 21:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Doby: bra Tack Skrivet av Borttagen: Tack, tack Jättebra! Skrivet av Borttagen: Jättebra! Några stavfel bara, men det gör inget! Tack! Hehe, jag och stavnig hör inte ihop. Men försöker alltid rätta så gott det går. Skrivet av Borttagen: awesome! kap! Tack, blir så glad Tack 25 sep, 2012 21:23 |
|
Borttagen
|
YES YOU DID. It's all your fault! D:
25 sep, 2012 21:40 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Shame on Hillevi, xD. Aja, det var nt mitt fel att jag dödade dig, haha. Jag är ledsen för nåt jag inte ens vet att jag gjort ...... YES YOU DID. It's all your fault! D: 25 sep, 2012 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: haha exakt! xD Det gör inget! Skrivet av Borttagen: Shame on Hillevi, xD. Aja, det var nt mitt fel att jag dödade dig, haha. Jag är ledsen för nåt jag inte ens vet att jag gjort ...... YES YOU DID. It's all your fault! D: 25 sep, 2012 21:44 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, det gör ju inget om vi dör här, för vi har ju "Livet efter livet", right? ♥Skrivet av Dramione99: haha exakt! xD Det gör inget! Skrivet av Borttagen: Shame on Hillevi, xD. Aja, det var nt mitt fel att jag dödade dig, haha. Jag är ledsen för nåt jag inte ens vet att jag gjort ...... YES YOU DID. It's all your fault! D: 25 sep, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dramione99: Men åh... ♥ Ja, självklart! Skrivet av Borttagen: Nej, det gör ju inget om vi dör här, för vi har ju "Livet efter livet", right? ♥ Skrivet av Dramione99: haha exakt! xD Det gör inget! Skrivet av Borttagen: Shame on Hillevi, xD. Aja, det var nt mitt fel att jag dödade dig, haha. Jag är ledsen för nåt jag inte ens vet att jag gjort ...... YES YOU DID. It's all your fault! D: 25 sep, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Hej! Här är min nya användare! Jag har sama person och sama skrivare!
26 sep, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej! Här är min nya användare! Jag har sama person och sama skrivare! Hej! Igen! Varför bytte du till ett annat elevhem? 27 sep, 2012 07:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen