Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hufflepuff
5 aug, 2012 22:54 |
|
pewety2
Elev |
gryffindor,hufflepuff
5 aug, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Slytherin!♥
5 aug, 2012 23:06 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Ravenclaw eller Gryffindor.
Gryffindor will always be my second home ♥ Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 5 aug, 2012 23:13 |
|
Borttagen
|
Slytherin eller Ravenclaw..
6 aug, 2012 00:05 |
|
Borttagen
|
Jag hamnade där jag ville hamna, men Gryffindor hade också funkat.
6 aug, 2012 00:06 |
|
Consectetuer
Elev |
Tidigare ville jag vara Gryffindor, men nu har jag bytt till att jag helst vill vara i Ravenclaw, men Slytherin skulle inte ha varit så dumt heller.
6 aug, 2012 00:11 |
|
potterhead
Elev |
GRYFFINDOR där de överdrivet modiga går (no offence ofc)
Kika in quidditchlaget Gothenburg Griffins på facebook! Hmu om du är nyfiken på att spela! https://m.facebook.com/gothenburggriffins 6 aug, 2012 02:19 |
|
Voldy0000
Elev |
Spelar ingen roll
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 6 aug, 2012 04:17 |
|
Borttagen
|
Först trodde jag att jag var en Hufflepuff sen märkte jag att höll på å bli lite Slytherin-acktig av mig så jag gick och blev en SlytherPuff men nu har jag insett jag är lite mer Slytherin en Hufflepuff. Visst kan jag vara lite tålmodig och accepterande ibland men själv tycker jag att jag är mer abitiös, kvicktänkt och har stora förhoppningar av mig själv.
Så ja, med andra ord så vill jag vara i (förlåt alla Hufflepuffare) Slytherin! __________________________________________ Pigfarts is real! 6 aug, 2012 08:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen