Förälskad (Sv)
Forum > Fanfiction > Förälskad (Sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av Borttagen: Då får du låta bli själv...... :3 Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: :3 Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Jag ska försöka få upp något litet kapitel imorgon... Jag ska ha tjejdag med bästis.... :3 Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Jag har annat för mig också... Fast inte lika mycket som i ett vanligt liv..... :3 Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Tack! Nu kommer det inga fler fanfics idag..... BRA Åååå¨:/ Men det är lungt! Okej Spamma inte bruden! dinisaurie.blogg.se 29 jul, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Då får du låta bli själv...... :3 Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: :3 Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Jag ska försöka få upp något litet kapitel imorgon... Jag ska ha tjejdag med bästis.... :3 Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Jag har annat för mig också... Fast inte lika mycket som i ett vanligt liv..... :3 Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Borttagen: Tack! Nu kommer det inga fler fanfics idag..... BRA Åååå¨:/ Men det är lungt! Okej Spamma inte bruden! Haha, sorry 29 jul, 2012 21:23 |
|
Julle
Elev |
Superbra :3 Men, säga upp sig? o; Dom fångade ju han som våldtagit henne och dess kompisar o: *nyfiken*
![]()
30 jul, 2012 10:29 |
|
blueberrydreams
Elev |
Skrivet av Julle: jo men hon tror inte att hon klarar att vara auror... Tycker ni att hon ska öppna ett cafe eller ångra sig och bli Auror igen? :3 idetorka....Superbra :3 Men, säga upp sig? o; Dom fångade ju han som våldtagit henne och dess kompisar o: *nyfiken* dinisaurie.blogg.se 30 jul, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Julle: jo men hon tror inte att hon klarar att vara auror... Tycker ni att hon ska öppna ett cafe eller ångra sig och bli Auror igen? :3 idetorka.... Superbra :3 Men, säga upp sig? o; Dom fångade ju han som våldtagit henne och dess kompisar o: *nyfiken* Hmm, vet inte 30 jul, 2012 11:17 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av blueberrydreams: Skrivet av Julle: jo men hon tror inte att hon klarar att vara auror... Tycker ni att hon ska öppna ett cafe eller ångra sig och bli Auror igen? :3 idetorka.... Superbra :3 Men, säga upp sig? o; Dom fångade ju han som våldtagit henne och dess kompisar o: *nyfiken* Ah, men jag vill inte veta xD *hålla för öronen* ![]()
30 jul, 2012 11:20 |
|
blueberrydreams
Elev |
Det ska också komma in en ny karaktär i berättelsen... Så om ni vill kan ni kommma på en egen karaktär och medela mig om den... Så kommer dwn nog in... Jag har flera karaktärer som behöver skapas....!:3
dinisaurie.blogg.se 30 jul, 2012 11:26 |
|
Ormtunga
Elev |
30 jul, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av blueberrydreams: Det ska också komma in en ny karaktär i berättelsen... Så om ni vill kan ni kommma på en egen karaktär och medela mig om den... Så kommer dwn nog in... Jag har flera karaktärer som behöver skapas....!:3 Har skrivit en karkatär till dig, du får lägga på eget om d vill också 30 jul, 2012 11:39 |
|
Hermia
Elev |
Underbart *bevakar*
Once a MADling, always a MADling 31 jul, 2012 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen