Voldermort VS Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Voldermort VS Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PureSlytherin
Elev |
4 aug, 2012 18:26 |
|
Borttagen
|
Bellatrix
5 aug, 2012 22:50 |
|
Ms.Markus
Elev |
De två tillsammans skulle jag vilja säga!
Voldie ♥ Bella = Perfect! Bellatrix är galen och sjuk i huvudet, Voldemort är Pure Evil.. så de skulle bli ett oslagbart team! ![]()
5 aug, 2012 23:42 |
|
Borttagen
|
Voldemort. <:
6 aug, 2012 00:06 |
|
Consectetuer
Elev |
Kan inte bestämma mig, så BELLAMORT
6 aug, 2012 00:09 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
bellatrix
6 aug, 2012 14:44 |
|
Borttagen
|
Bellatrix
7 aug, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Voldemort
12 aug, 2012 09:47 |
|
Borttagen
|
Bellatrix
12 aug, 2012 11:53 |
|
ReductoMaxima
Elev |
12 aug, 2012 12:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen