Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
Forum > Harry Potter > Vem är ni mest lik i filmerna/ böckerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irma Pince
Elev |
Jag är nog mest lik Ron,Ginny och Hermione. För jag är ganska tuff och ganska annolunda. Jag läser och pluggar ganska mycket så där är jag nog lik Hermione. Medans jag är lik Ginny att jag är ganska tuff. Medans jag är lik Ron för jag är ganska rolig och allt vad nu Ron är
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 1 nov, 2012 07:02 |
|
Cindy
Elev |
Jag är en extrem blandning mellan weasley tvillingarna och Hermione.
För jag älskar att busa och jag hittar på skämt lite då och då Men jag är väldigt lugn på lektionerna och är ganska flitig.
1 nov, 2012 07:17 |
|
fox
Elev |
Jag tror att jag är mest som Snape och Wealsley tvillingarna
Bli medlem i Hobbit klubb http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28755&page=1%
1 nov, 2012 08:36 |
|
Bella Trix
Elev |
1 nov, 2012 09:21 |
|
Molly Tonks
Elev |
Skrivet av Cindy: Jag är en extrem blandning mellan weasley tvillingarna och Hermione. För jag älskar att busa och jag hittar på skämt lite då och då Men jag är väldigt lugn på lektionerna och är ganska flitig. Woow, exakt som jag! HAR EN FF OM LUNA! <3 (Heter 'Inte som du tror') ----> http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=29993
1 nov, 2012 09:39 |
|
Borttagen
|
Har alltid känt mig som en blandnig av Monsterögat Moody, Luna och Ginny.
1 nov, 2012 09:48 |
|
Bella Trix
Elev |
1 nov, 2012 17:59 |
|
Borttagen
|
Luna, aldrig känt mig så lik någon i hela mitt liv. ♥
1 nov, 2012 18:07 |
|
Bella Trix
Elev |
1 nov, 2012 18:15 |
|
Nevira Enger
Elev |
1 nov, 2012 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen