Detta gjorde din dag.
Forum > Off Topic > Detta gjorde din dag.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintpastill
Elev |
Denna dagen har inte hunnit ge så mycket eftersom jag bara varit vaken i en halvtimma, så jag tar gårdagen.
-Att jag hade en underbar natt. -Att jag var i Gbg och shoppade och blev supernöjd med mina inköp. "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 27 jul, 2012 10:34 |
|
Knizzlare
Elev |
Det här
Det var en på Familjeliv som frågade hur den kunde tjäna 2000 kr och så svarade en "Köp en burk oregano krydda, häll i 5 gram i fyra stycken zip påsar och gå ut en mörk kväll och sälj för 500kr/st" Okej, det är bara jag som har dålig humor men ändå AHAHHAAHAH ![]()
27 jul, 2012 20:23 |
|
Dream
Elev |
Hmmm, let me think...
Det var nog thaimaten jag åt, eller badet.. Badet var himla skönt, varmt hav, stå på hönder i vattnet, bara slappa, that's my ting. Och thaimaten var bara för mumsig, nu när jag tänker på det vill jag bara ha den, men den är slut, *snyft*. :'(
27 jul, 2012 20:57 |
|
Frivolt
Elev |
Träff och fika med fina mugglisas
Och att jag hittat denna låt på spotify 27 jul, 2012 21:12 |
|
Solkatten
Elev |
- HAHAHAHAHA xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 19:56 |
|
Borttagen
|
28 jul, 2012 20:28 |
|
Lunah~
Elev |
Ehm... nothing happened today D:
Jag åt riskaka ![]()
29 jul, 2012 20:12 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
1. Korra bytte namn till Li på skype.
3. Mikaela: Vilka är inne? I am who I am: Jaaaaaaaag Lemis: Jag Mikaela: Vem är du? Alva: Lemis är lemis. Lemis: True Ebba: Sådär lagom beskrivande. 2. allt annat som Korra,Mikaela120,horn, AlexZz och några fler gjorde på skype. speech! 29 jul, 2012 22:53 |
|
Korra
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: 1. Korra bytte namn till Li på skype. 3. Mikaela: Vilka är inne? I am who I am: Jaaaaaaaag Lemis: Jag Mikaela: Vem är du? Alva: Lemis är lemis. Lemis: True Ebba: Sådär lagom beskrivande. 2. allt annat som Korra,Mikaela120,horn, AlexZz och några fler gjorde på skype. That made my day to hahaha! Li är min största idol 29 jul, 2012 23:01 |
|
Mikaela120
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: 1. Korra bytte namn till Li på skype. 3. Mikaela: Vilka är inne? I am who I am: Jaaaaaaaag Lemis: Jag Mikaela: Vem är du? Alva: Lemis är lemis. Lemis: True Ebba: Sådär lagom beskrivande. 2. allt annat som Korra,Mikaela120,horn, AlexZz och några fler gjorde på skype. Visst hade vi kul! 29 jul, 2012 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen