The Lills Games
Forum > Fanfiction > The Lills Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ingis
Elev |
Skrivet av Lills: Märkte det ;DSkrivet av Ingis: Awesome ♥♥ Fast det vet du redan att jag tycker JAG ÄLSKAR DET DU SKRIVER. Jag vill veta vem brevet är från o.o (ehe, jag kan erkänna att jag bara snabbkollade igenom kapitlet, i fall du hade lagt till nåt sen jag läste det ^^) TACK ALLIHOPA! ♥ Jag ändrade lite småsaker bara. ^^ ![]() ![]()
29 jun, 2012 19:14 |
|
MissFniss
Elev |
29 jun, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Jättebra!
29 jun, 2012 19:20 |
|
Miskel
Elev |
29 jun, 2012 19:23 |
|
LolFeelings
Elev |
Du skriver bra c:
Dock så blev man naturligt sur (som jag dock alltid är när jag inte får som jag vill, bortskämd unge ftw) då man bara blev omnämnd en gång, fast jag inte BORDE det, det blev långt ändå. Som sagt, du skriver bra.
29 jun, 2012 19:27 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jun, 2012 19:31 |
|
Borttagen
|
SKITBRA!! Du skriver helt amazing! ♥
29 jun, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
AWESOME <2
Haha, jag är verkluge den där typen - den som skrattar hela tiden åt massa urtåkiga skämt som ingen annan gillar, eller skrattar hela tiden över huvudtaget. xD 29 jun, 2012 19:46 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Du skriver bra c: Dock så blev man naturligt sur (som jag dock alltid är när jag inte får som jag vill, bortskämd unge ftw) då man bara blev omnämnd en gång, fast jag inte BORDE det, det blev långt ändå. Som sagt, du skriver bra. Ska försöka få det lite längre i nästa kapitel. ^^ Tack allihopa, ni är bäst ♥ ![]()
29 jun, 2012 19:47 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jun, 2012 19:48 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen