Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad tycker ni om Mugglar portalen

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni om Mugglar portalen

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Captain J.: Nej du har ju faktiskt bara skrivit 90 inlägg
Jag har skrivit mycket mer än så med tanke på att jag varit medlem i mer än ett år.
Ja, men du har iaf inte varit aktiv

12 jul, 2012 21:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Captain J.: Nej du har ju faktiskt bara skrivit 90 inlägg
Jag har skrivit mycket mer än så med tanke på att jag varit medlem i mer än ett år.
Ja, men du har iaf inte varit aktiv
Det här är en annan medlem och jag hade långt över hundra inlägg som Accalia.

12 jul, 2012 21:31

Borttagen

Avatar


Bäst!

12 jul, 2012 21:32

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Bra stämmning, kul och världens bästa sida!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

12 jul, 2012 21:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Captain J.: Nej du har ju faktiskt bara skrivit 90 inlägg
Jag har skrivit mycket mer än så med tanke på att jag varit medlem i mer än ett år.
Ja, men du har iaf inte varit aktiv
Det här är en annan medlem och jag hade långt över hundra inlägg som Accalia.
Ser du hur många inlägg jag har, över 1300.
Jag vill inte diskutera detta mer, du får faktiskt tycka som du vill.

13 jul, 2012 09:19

me.
Elev

Avatar


Skrivet av Cailine:
Alltså, nu kommer jag få så mycket skit för att jag skriver det här...
Jag tycker om personerna här och så, känns som att alla har något gemensamt, men samtidigt känns det som att det finns en speciell grupp, är man inte med i gruppen har folk svårare att acceptera än.
Vissa här är liksom utsedda att vara allas gullgrisar, det är sådan hysteri kring de. Vill inte namnge på grund av respekt.
Sedan är sidans layout väldigt billig och man får inte känslan av ett fungerande forum. Det är det inte heller egentligen, för det är så ofta lagg och så, känns som att tekniken behöver förbättras otroligt.

Gillar tanken på mugglis men det blir liksom fel i praktiken, vilket är synd. Har ju inget emot sidan egentligen, men nu när ni frågade så..


Håller med dig på vissa punkter. Det jag också har problem med är när folk skriver troll eller att föll "trollar" när dem har de amman åsikt eller tolkning av saker i Harry Potter än de flesta andra. Kanske vissa inte vet lika mycket om Harry Potter eller läst alla böcker men jag tycker det är högst respekt löst att gadda ihop sig och troll förklara personer!

Mugglis har också betytt mycket för mig och jag gillar alla forum och trevligk människor
Jag beundras också alla människor som lägger ner mycket tid på att göra Mugglarportalen till en så bra och trygg plats som möjligt ♥

12 aug, 2012 09:56

Clara Darkin
Elev

Avatar


Jag upprepar: Denna tråd bör flyttas till forumet "Mugglarportalen" av en prefekt, för där tas synpukter och åsikter upp om denna sida.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FMiAQGelCbH0ha%2Fgiphy.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.giphy.com%2Fmedia%2FH6CDICYUiPAwE%2F200.gif%2353

12 aug, 2012 10:11

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag gillar Mugglarportalen!

Det är fint att följa hemsidans utveckling, möta medlemmar som kommer och går, medlemmar som väljer att starta om på nytt med namn och elevhem som känns mer rätt för stunden/perioden i dess liv osv. Roligt att se funktioner som utvecklas, tas bort, skapas!

Också trevligt att möta människor som representerar olika åldrar och som delar med sig av sin vardag. Många gånger känner man igen sig själv och många gånger får man lära sig lite om vad dagens tonåringar går igenom som man annars inte skulle ha någon aning om.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

12 aug, 2012 11:40

Borttagen

Avatar


♥ mugglarportalen

12 aug, 2012 13:00

Borttagen

Avatar


Det är bäääääääääääst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 aug, 2012 14:14

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > Vad tycker ni om Mugglar portalen

Du får inte svara på den här tråden.