The Alicia Spinnet Games
Forum > Fanfiction > The Alicia Spinnet Games
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska du inte ha namn och kön på karaktären med? Och kan man va av samma kön från samma distrikt^^ xD
Ålder: 18 Distrikt: 3 Styrkor: Lång, är bra på att hantera dolkar och klättra i träd. Svagheter: Är inte bra på växter och liknande. Utseende: ![]() Historia: Bor med sin far och bror i de finare delarna. Hon är den ända kvar som är kvar i "Spelåldern2 så de har tränat henne på den lediga tid de har. Vilket gör att hon är mycket skicklig och farlig. 14 jun, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska du inte ha namn och kön på karaktären med? Och kan man va av samma kön från samma distrikt^^ xD Det vore lite jobbigt om man inte kunde vara av samma kön, eftersom jag ändå haft svårt att samla in deltagare NU HAR VI TILLRÄCKLIGT MED DELTAGARE!!! VI BÖRJAR SNART, SKA BARA FÖRBEREDA FÖRSTA KAPITLET 14 jun, 2012 21:47 |
|
saganda
Elev |
Jaaa! Kommer det idag eller imorn?
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 14 jun, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av saganda: Jaaa! Kommer det idag eller imorn? Ehum... Jag har förberett en liten specialgrej, som tar lite tid. Men jag satsar på att vara klar i morgon! 14 jun, 2012 22:10 |
|
saganda
Elev |
^Bra, jag kan vänta! Specialgrejer är värda lite extra tålamod
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 14 jun, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Hehe, hoppas ni gillar! 14 jun, 2012 22:13 |
|
saganda
Elev |
^Jag kommer säkert att göra det. Om jag inte dör... Fast det är kul i alla fall
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 14 jun, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
^Du dör inte innan i alla fall!
14 jun, 2012 22:28 |
|
saganda
Elev |
^Ja, det får jag ju verkligen hoppas på! Om jag lyckas med det så är jag omänskligt klantig...
Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000 14 jun, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
YEY nu kan vi snart börja
_________________________________ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page=1 Quick 14 jun, 2012 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen