Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Alicia Spinnet Games

Forum > Fanfiction > The Alicia Spinnet Games

1 2 3 ... 11 12 13 ... 26 27 28
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ska du inte ha namn och kön på karaktären med? Och kan man va av samma kön från samma distrikt^^ xD

Ålder: 18
Distrikt: 3
Styrkor: Lång, är bra på att hantera dolkar och klättra i träd.
Svagheter: Är inte bra på växter och liknande.
Utseende:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.deviantart.com%2Fdownload%2F67319589%2FRed_Hair_by_ChallengHer.jpg
Historia: Bor med sin far och bror i de finare delarna. Hon är den ända kvar som är kvar i "Spelåldern2 så de har tränat henne på den lediga tid de har. Vilket gör att hon är mycket skicklig och farlig.

14 jun, 2012 21:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska du inte ha namn och kön på karaktären med? Och kan man va av samma kön från samma distrikt^^ xD

Det vore lite jobbigt om man inte kunde vara av samma kön, eftersom jag ändå haft svårt att samla in deltagare Man heter sitt profilnamn.

NU HAR VI TILLRÄCKLIGT MED DELTAGARE!!! VI BÖRJAR SNART, SKA BARA FÖRBEREDA FÖRSTA KAPITLET

14 jun, 2012 21:47

saganda
Elev

Avatar


Jaaa! Kommer det idag eller imorn?

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

14 jun, 2012 22:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av saganda:
Jaaa! Kommer det idag eller imorn?

Ehum...
Jag har förberett en liten specialgrej, som tar lite tid. Men jag satsar på att vara klar i morgon!

14 jun, 2012 22:10

saganda
Elev

Avatar


^Bra, jag kan vänta! Specialgrejer är värda lite extra tålamod

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

14 jun, 2012 22:11

Borttagen

Avatar


Skrivet av saganda:
^Bra, jag kan vänta! Specialgrejer är värda lite extra tålamod

Hehe, hoppas ni gillar!

14 jun, 2012 22:13

saganda
Elev

Avatar


^Jag kommer säkert att göra det. Om jag inte dör... Fast det är kul i alla fall

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

14 jun, 2012 22:17

Borttagen

Avatar


^Du dör inte innan i alla fall!

14 jun, 2012 22:28

saganda
Elev

Avatar


^Ja, det får jag ju verkligen hoppas på! Om jag lyckas med det så är jag omänskligt klantig...

Lyssna inte på det jag säger, ni kommer bli lika fördärvade som jag! STOLT MEDLEM I 000

14 jun, 2012 22:32

Borttagen

Avatar


YEY nu kan vi snart börja
_________________________________
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19342&page=1

Quick

14 jun, 2012 22:47

1 2 3 ... 11 12 13 ... 26 27 28

Forum > Fanfiction > The Alicia Spinnet Games

Du får inte svara på den här tråden.