En 15 dagar kvar att leva [SV]
Forum > Fanfiction > En 15 dagar kvar att leva [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jo glömde att skriva det.
25 jul, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Jag har inte varit inne ordentligt på aslänge x)
Skriver ihop ngt nu =) EDIT: Kapitel 7 28/10 - 1981 Några dagar hade gått sedan Lily senast skrev på det där brevet. Hon hade helt enkelt inte hade haft tid, Dumbledore hade varit där, Sirius, Remus. Ja det hade varit fullt upp i ett par dagar och James var fortfarande munter från det. Lily satte sig ner den eftermiddagen och skrev underloppet av flera timmar. Klockan hann slå 22 när hon läste igenom det hon skrivit. Kära Harry jag är ledsen att jag inte skrivit de senaste dagarna, vi har haft fullt upp, vilket är rätt ovanligt dessa tider. Du har gått och lagt dig och Dumbledore har gått hem (han kommer vara din rektor) Jag har ingen insperation till att skriva idag och trots det har jag försökt i flera timmar . Ledsen för detta korta avbrott. Kommer inte hinna skriva de två kommande dagarna, men jag älskar dig! Hon stoppade undan brevet och suckade. Inget annat att göra än att sova. Men hon stördes i sin sömn av att någon kollade på henne från hörnet. Snart somnade hon om igen. Tycks? Som Lily har jag ingen insperation till detta kapitlet men enormt till sista... =) 25 jul, 2012 21:53 |
|
Borttagen
|
Brrrrrawsome
25 jul, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Awesome!
25 jul, 2012 22:20 |
|
Jen93
Elev |
25 jul, 2012 22:21 |
|
Borttagen
|
jättebra!!!
25 jul, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
Super duper bra!!!!!!
26 jul, 2012 10:12 |
|
Borttagen
|
Tack!
Men nu ska jag och jobba! =) Sjunga för äldre och sånt, jaja värt vartenda öre! =) 26 jul, 2012 11:14 |
|
Goizan
Elev |
27 jul, 2012 10:48 |
|
amanda1104
Elev |
Bra!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 jul, 2012 22:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen