Eurovision Song Contest 2013 I Sverige
Forum > Off Topic > Eurovision Song Contest 2013 I Sverige
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Tråkigt ... och dessutom om det skulle ligga i Stockholm vill man ju inte precis resa dit själv xD Har liksom minst sju timmar dit. D: "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
LET'S HOPE THAT ROMANIA SENDS MANDINGA TO SWEDEN NEXT YEAR!
Då ska jag fanimej sitta där och dö XD 28 maj, 2012 17:20 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Solkatten: Tråkigt ... och dessutom om det skulle ligga i Stockholm vill man ju inte precis resa dit själv xD Har liksom minst sju timmar dit. D: Eurovision är en stor fest, och visst, det är roligare att gå med någon. Men vill ingen, så går jag hellre själv än att inte gå alls. Jag har 4 timmar till Stockholm och har åkt dit många gånger själv.
28 maj, 2012 17:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: LET'S HOPE THAT ROMANIA SENDS MANDINGA TO SWEDEN NEXT YEAR! Då ska jag fanimej sitta där och dö XD Vem/vilka/vad är det? X'D Hoppas Jedward kommer till ESC 2013, haha "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: LET'S HOPE THAT ROMANIA SENDS MANDINGA TO SWEDEN NEXT YEAR! Då ska jag fanimej sitta där och dö XD Vem/vilka/vad är det? X'D Hoppas Jedward kommer till ESC 2013, haha De som representerade Rumänien i år :3 28 maj, 2012 17:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: LET'S HOPE THAT ROMANIA SENDS MANDINGA TO SWEDEN NEXT YEAR! Då ska jag fanimej sitta där och dö XD Vem/vilka/vad är det? X'D Hoppas Jedward kommer till ESC 2013, haha De som representerade Rumänien i år :3 Och vilka var de? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 17:24 |
|
Optic
Elev |
Jag ska lätt se finalen, men gud vad dyrt, blir nog bara finalen för min del, haha
Tänkte få med mig Annikz dit i alla fall. Dessutom var min familj pepp på att gå, så kanske blir min familj + Annikz, haha xD 28 maj, 2012 17:34 |
|
Solkatten
Elev |
Om ingen kompis följer med mig ska jag försöka övertala min familj till det.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 maj, 2012 17:36 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas såklart på att den hålls i Malmö arena då det är mest praktiskt för mig!
Skulle absolut inte förvåna mig om Göteborg eller Malmö fick arra Det kan ju dessutom tilläggas att Öresundsregionen är nordens största region så det är ju ett solklart + i kanten för oss här nere Jag och pojkvännen har dealt, vann Loreen skall vi gå på ESC13 28 maj, 2012 17:39 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
28 maj, 2012 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen