Let the Games begin! [The Mugglis Games, SV]
Forum > Fanfiction > Let the Games begin! [The Mugglis Games, SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aaaawh, vad synd att jag dog. :'c
Well well, jag kanske kommer tillbaka som en ond mutt eller nått! >8D 30 maj, 2012 08:49 |
|
Soda
Elev |
30 maj, 2012 09:55 |
|
-Patronus-
Elev |
30 maj, 2012 13:52 |
|
.Ginny.
Elev |
30 maj, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hope Potter: Jag har inte varit med i något kapitel xD Men jag lever jue i alla fall GO DA POTTERS PAKTEN! Fast karistiärerna är farligt nära oss eftersom vi också var i skogen.. Men vi är bättre än karriäristerna, för dom är så fixerade vid att mörda och vinna att dom missar saker... o.O 30 maj, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hope Potter: Jag har inte varit med i något kapitel xD Men jag lever jue i alla fall GO DA POTTERS PAKTEN! Fast karistiärerna är farligt nära oss eftersom vi också var i skogen.. Men vi är bättre än karriäristerna, för dom är så fixerade vid att mörda och vinna att dom missar saker... o.O EY guys! Le careers ftw liksom! 30 maj, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hope Potter: Jag har inte varit med i något kapitel xD Men jag lever jue i alla fall GO DA POTTERS PAKTEN! Fast karistiärerna är farligt nära oss eftersom vi också var i skogen.. Men vi är bättre än karriäristerna, för dom är så fixerade vid att mörda och vinna att dom missar saker... o.O EY guys! Le careers ftw liksom! Karriärister är oxå bra. 30 maj, 2012 16:07 |
|
Borttagen
|
No, jag dog
30 maj, 2012 20:52 |
|
.Ginny.
Elev |
Skrivet av Borttagen: No, jag dog oh no _SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12
30 maj, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Yes, it is so bad :'( 30 maj, 2012 21:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen