Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Let the Games begin! [The Mugglis Games, SV]

Forum > Fanfiction > Let the Games begin! [The Mugglis Games, SV]

1 2 3 ... 11 12 13 ... 15 16 17
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Aaaawh, vad synd att jag dog. :'c
Well well, jag kanske kommer tillbaka som en ond mutt eller nått! >8D

30 maj, 2012 08:49

Soda
Elev

Avatar


30 maj, 2012 09:55

-Patronus-
Elev

Avatar


Neeejj!! mine dödade mej!

Btw, bra kapitel!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

30 maj, 2012 13:52

.Ginny.
Elev

Avatar


Skrivet av -Patronus-:
Neeejj!! mine dödade mej!

Btw, bra kapitel!


jag ska hämnas dig lilla distrikt partner ♥ xP

_SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1245.photobucket.com%2Falbums%2Fgg583%2FOVIChan%2Flove.png

30 maj, 2012 15:15

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Hope Potter:
Jag har inte varit med i något kapitel xD
Men jag lever jue i alla fall
GO DA POTTERS PAKTEN!
Fast karistiärerna är farligt nära oss eftersom vi också var i skogen..


Men vi är bättre än karriäristerna, för dom är så fixerade vid att mörda och vinna att dom missar saker... o.O

30 maj, 2012 16:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hope Potter:
Jag har inte varit med i något kapitel xD
Men jag lever jue i alla fall
GO DA POTTERS PAKTEN!
Fast karistiärerna är farligt nära oss eftersom vi också var i skogen..


Men vi är bättre än karriäristerna, för dom är så fixerade vid att mörda och vinna att dom missar saker... o.O

EY guys! Le careers ftw liksom!

30 maj, 2012 16:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hope Potter:
Jag har inte varit med i något kapitel xD
Men jag lever jue i alla fall
GO DA POTTERS PAKTEN!
Fast karistiärerna är farligt nära oss eftersom vi också var i skogen..


Men vi är bättre än karriäristerna, för dom är så fixerade vid att mörda och vinna att dom missar saker... o.O

EY guys! Le careers ftw liksom!


Karriärister är oxå bra.

30 maj, 2012 16:07

Borttagen

Avatar


No, jag dog Aja, jättebra skrivet i alla fall!

30 maj, 2012 20:52

.Ginny.
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
No, jag dog Aja, jättebra skrivet i alla fall!


oh no

_SanD_ <3 .Ginny. since 5/7-12 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1245.photobucket.com%2Falbums%2Fgg583%2FOVIChan%2Flove.png

30 maj, 2012 20:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av .Ginny.:
Skrivet av Borttagen:
No, jag dog Aja, jättebra skrivet i alla fall!


oh no


Yes, it is so bad :'(

30 maj, 2012 21:00

1 2 3 ... 11 12 13 ... 15 16 17

Forum > Fanfiction > Let the Games begin! [The Mugglis Games, SV]

Du får inte svara på den här tråden.