Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilket yrke efter Hogwarts?

Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?

1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16
Användare Inlägg
lisa311
Elev

Avatar


quidditchspelare tror jag

Don't Worry, Be Happy

22 jul, 2012 16:50

Borttagen

Avatar


Svår fråga! Skulle kunna tänka mig att jobba med det mästa inom Trolldomsministeriet, faktiskt. Inte på Mysterieavdelningen, då skulle jag känna mig... osocial och hemlig, typ x)

Är för feg för att jobba som Auror måste jag erkänna. Visst - jag vill kämpa mot ondskan osv - men njaahh.. Aurorer finns så det räcker, hehe.

Eller som Professor på Hogwarts, DET vore awesome!

22 jul, 2012 17:12

Queen Boo
Elev

Avatar


jag vet faktist inte... auror, quidditch-spelare eller rektor på hogwarts

jag är jättecoolig älska mig plz

22 jul, 2012 20:01

Borttagen

Avatar


lärare i trolldryckskonst!!!

22 jul, 2012 23:50

Regulus
Elev

Avatar


Trolldomsminister eller auror

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Faa457ae9771ac36bd9583ff3502bfbf7%2Ftumblr_mglj99ho9k1qlhhx4o1_r1_500.gif

23 jul, 2012 09:48

Borttagen

Avatar


Lärare på hogwarts absolut!

23 jul, 2012 12:30

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Jag är nog ingen lärare direkt, men det skulla vara grymmt häftigt och roligt att få jobba med drakar eller andra vildsinta och märkliga djur som inte finns i mugglarvärlden. Som den djurvän jag är kan jag självklart också ta hand om allehanda "vanliga" djur eller sälja de. Får jag inget jobb med djur så vill jag nog vara någon som jobbar med alla släckten (centaurer, husalfer, mugglare, trollkunniga, jättar...) Kanske någon som förmedlar budskap mellan dem och ser till att det blir handel eller bättre förutsättningar för alla.

Eftersom jag dras till det "onda" så kanske en dödsätare skulle vara något för mig, men jag klarar inte att lyda en stor och grym härskare. Jag skulle antingen dödas väldigt snabbt eller bli krossad.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

23 jul, 2012 12:40

ZachariasSmith
Elev

Avatar


En Auror kanske

27 jul, 2012 16:04

Borttagen

Avatar

+1


Svampplockare. "Accio trattkantarell!"

27 jul, 2012 16:06

Borttagen

Avatar


Quidditchspelare i Falmouth Falcons

28 jul, 2012 07:20

1 2 3 ... 11 12 13 14 15 16

Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?

Du får inte svara på den här tråden.