Vilket yrke efter Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Vilket yrke efter Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
quidditchspelare tror jag
Don't Worry, Be Happy 22 jul, 2012 16:50 |
|
Borttagen
|
Svår fråga! Skulle kunna tänka mig att jobba med det mästa inom Trolldomsministeriet, faktiskt. Inte på Mysterieavdelningen, då skulle jag känna mig... osocial och hemlig, typ x)
Är för feg för att jobba som Auror måste jag erkänna. Visst - jag vill kämpa mot ondskan osv - men njaahh.. Aurorer finns så det räcker, hehe. Eller som Professor på Hogwarts, DET vore awesome! 22 jul, 2012 17:12 |
|
Queen Boo
Elev |
jag vet faktist inte... auror, quidditch-spelare eller rektor på hogwarts
jag är jättecoolig älska mig plz 22 jul, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
lärare i trolldryckskonst!!!
22 jul, 2012 23:50 |
|
Regulus
Elev |
23 jul, 2012 09:48 |
|
Borttagen
|
Lärare på hogwarts absolut!
23 jul, 2012 12:30 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag är nog ingen lärare direkt, men det skulla vara grymmt häftigt och roligt att få jobba med drakar eller andra vildsinta och märkliga djur som inte finns i mugglarvärlden. Som den djurvän jag är kan jag självklart också ta hand om allehanda "vanliga" djur eller sälja de. Får jag inget jobb med djur så vill jag nog vara någon som jobbar med alla släckten (centaurer, husalfer, mugglare, trollkunniga, jättar...) Kanske någon som förmedlar budskap mellan dem och ser till att det blir handel eller bättre förutsättningar för alla.
Eftersom jag dras till det "onda" så kanske en dödsätare skulle vara något för mig, men jag klarar inte att lyda en stor och grym härskare. Jag skulle antingen dödas väldigt snabbt eller bli krossad. I would have died! I would have died rather than betray my friends 23 jul, 2012 12:40 |
|
ZachariasSmith
Elev |
En Auror kanske
27 jul, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Svampplockare. "Accio trattkantarell!"
27 jul, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
Quidditchspelare i Falmouth Falcons
28 jul, 2012 07:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen