Vilken är eran patronus?
Forum > Harry Potter > Vilken är eran patronus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tror faktiskt att jag skulle ha en hund.
28 jul, 2012 12:20 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
jag fick fenix
28 jul, 2012 14:21 |
|
Erica
Elev |
28 jul, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Örn
28 jul, 2012 17:57 |
|
Borttagen
|
Delfin
29 jul, 2012 18:19 |
|
Mikaela120
Elev |
Falk
29 jul, 2012 18:20 |
|
Borttagen
|
Delfin
29 jul, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Drake
29 jul, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
Delfin
30 jul, 2012 13:52 |
|
JENNA4
Elev |
Skrivet av Vlodemort: Jag tycker att det skulle vara spännande att veta vad just du har för patronus. Vilket djur speglar just dig och dina personligheter? Jag har en svart panter! jag är väldigt mycket en svart panter! I LOVE LUNA HERMIONE HAGRID HARRY RON AND DUMBLEDORE ( DUMBLEDORE PÅ DANSKA BLIR HUMLESNUR ) 30 jul, 2012 13:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen