HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nowisa
Elev |
22 sep, 2012 10:23 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte ta Harrys förhållande med någon som heter Gulla seriöst.
Och, *Percybesserwissermin* dessutom kommer namnet ''Lupin'' från ''Lupus'' och J.K Rowling tänkte ju på det när hon skrev böckerna. (Lupus betyder varg på latin) 23 sep, 2012 20:22 |
|
Hermione :D
Elev |
Guuud xD Venke Dolorosa Uffert och Minerva McSnurp
Jag fattar inte vad de tänkte när de översatte, seriöst, Nilus Langballe!!!!
24 sep, 2012 12:48 |
|
Clara Darkin
Elev |
24 sep, 2012 12:51 |
|
Jossan
Elev |
HUFFLEPUFF PÅ WALES - WFFTITWFF (W uttalas Ö) hahahhaha
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 24 sep, 2012 13:00 |
|
Borttagen
|
Dog lite till när jag läste detta för sjunde gången, flera månader senare. xD
24 sep, 2012 13:33 |
|
rosea
Elev |
Du är allt skum, dålig grammatik, det heter NORRMÄNN! TEBAKS IGEN 24 sep, 2012 15:27 |
|
ella potter
Elev |
24 sep, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte man ska översätta alls x(
Men OM de nu tvunget ska göra det, mobba inte hur de översätter. De tycker vi är helt sjuka som säger ''Tisdag''. Skulle man säga det där skulle det betyda typ Spoiler: Tryck här för att visa! Vilket är minst lika dumt som ''Nilus Langballe.'' Fast man ska inte översätta det alls. För det suger. Men HAHA, ska se ''Fenixorden'' ikväll på norska bara för att x) 24 sep, 2012 19:31 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
24 sep, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen