Tycker ni om Hermione?
Forum > Harry Potter > Tycker ni om Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ inte heller min största favorit, men jag tycker attt hon e okejj
12 jun, 2012 13:08 |
|
Tonks_xD
Elev |
Jag älskar henne!! Hon är en av de bästa karaktärerna i hela HP-serien tycker jag
![]()
12 jun, 2012 14:25 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
12 jun, 2012 14:48 |
|
Mysan9
Elev |
Hermione bäst!
12 jun, 2012 16:03 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag bara ÄLSKAR Hermiones personlighet. Liksom Lunas.
J.K är grym på att hitta på bra karaktärer! Läs min profil för info... 12 jun, 2012 16:05 |
|
Cyachi
Elev |
Jag älskar Hermione. ♥ En otroligt underbar karaktär som spelas av en fantastiskt vacker (både på insidan och utsidan) skådespelare.
Hjärta av guld. Huvudet på skaft. Strålande värderingar. Dessutom är hon rätt badass. ![]() 12 jun, 2012 16:42 |
|
RANGVALD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av RANGVALD: jag tycker att hermione kan gå och dö någonstans. en sådan idiot har inte rätt att leva i denna värld. Snällt då! vadå? det är väl inte du? varför skriver du sådant om min åsikt? tänk på att jag kan bli sårad. 12 jun, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
HErmione gillar jag verkligen! Hon är smart,söt,modig listan kan göras lång!
12 jun, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Hon påminner väldigt mycket om mig själv ibland. Men jag älskar henne ♥
12 jun, 2012 20:34 |
|
Stranger
Elev |
Jag gillar inte hermione, Jag gillar inte trion. Men Hermione är den i trion jag gillar bäst.
12 jun, 2012 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen