The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Men alla vet att berättelsen egentligen handlar om en sann historia och om NTonks och hennes mamma, va? =) Va? Gör det? Jo typ Om NTonks mamma är Ginny och NTonks barnet, så ja. Dock har hennes pappa ingen chans att vakna, som hon sa.. Nej vad sorgligt.... :'( 10 maj, 2012 18:28 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Men alla vet att berättelsen egentligen handlar om en sann historia och om NTonks och hennes mamma, va? =) Va? Gör det? Jo typ Om NTonks mamma är Ginny och NTonks barnet, så ja. Dock har hennes pappa ingen chans att vakna, som hon sa.. Nej vad sorgligt.... :'( Och det handlade inte heller om en aurorolycka utan om en bilolycka. 10 maj, 2012 18:29 |
|
Borttagen
|
Vad Sorgligt...
Btw jättesupermegabra ff det är en gripande historia och och vad var det jag tänkte säga? Äh skit samma (har typ en guldfisks minne när det gäller sånt här) skit bra ff iaf 14 maj, 2012 22:23 |
|
GinnyForever
Elev |
Suuuuuuuuper!
14 maj, 2012 22:39 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad Sorgligt... Btw jättesupermegabra ff det är en gripande historia och och vad var det jag tänkte säga? Äh skit samma (har typ en guldfisks minne när det gäller sånt här) skit bra ff iaf Altså en kopia av mig ![]()
15 maj, 2012 08:08 |
|
Ginny00
Elev |
Jag gillar även guldfiskläsare så det är lugnt
Kapitel 3 är på väg, dock är det lite svårt... Min hjärna har fortfarande Mollychock(profilbilden om ni inte vet vad jag gjorde i lördags) och har svårt med Molly Weasley. xD 15 maj, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Jag gillar även guldfiskläsare så det är lugnt Kapitel 3 är på väg, dock är det lite svårt... Min hjärna har fortfarande Mollychock(profilbilden om ni inte vet vad jag gjorde i lördags) och har svårt med Molly Weasley. xD Nu kan jag andas ut, har som sagt dåligt minne när det gäller sånt här, men kommer ihåg siffror bra 16 maj, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
bra
16 maj, 2012 16:56 |
|
Ginny00
Elev |
HEJHEJ
Jag älskar er allihopa, ok? Förlåt för att alla kapitel dröjer. Idag ska jag ge poäng i fotografitävling och hinna med att göra klart kapitel 3. Det är redan över 1300 ord så ni har läsning att se fram emot 19 maj, 2012 12:42 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: HEJHEJ Jag älskar er allihopa, ok? Förlåt för att alla kapitel dröjer. Idag ska jag ge poäng i fotografitävling och hinna med att göra klart kapitel 3. Det är redan över 1300 ord så ni har läsning att se fram emot Yippie! ~MY TUMBLR~ 19 maj, 2012 12:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen