Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The crash of life [SV]

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

1 2 3 ... 11 12 13 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Men alla vet att berättelsen egentligen handlar om en sann historia och om NTonks och hennes mamma, va? =)



Va? Gör det?

Jo typ
Om NTonks mamma är Ginny och NTonks barnet, så ja. Fast hennes pappa visste att hennes mamma var gravid.
Dock har hennes pappa ingen chans att vakna, som hon sa..


Nej vad sorgligt.... :'(

10 maj, 2012 18:28

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ginny00:
Men alla vet att berättelsen egentligen handlar om en sann historia och om NTonks och hennes mamma, va? =)



Va? Gör det?

Jo typ
Om NTonks mamma är Ginny och NTonks barnet, så ja. Fast hennes pappa visste att hennes mamma var gravid.
Dock har hennes pappa ingen chans att vakna, som hon sa..


Nej vad sorgligt.... :'(

Och det handlade inte heller om en aurorolycka utan om en bilolycka.

10 maj, 2012 18:29

Borttagen

Avatar


Vad Sorgligt...
Btw jättesupermegabra ff det är en gripande historia och och vad var det jag tänkte säga? Äh skit samma (har typ en guldfisks minne när det gäller sånt här) skit bra ff iaf

14 maj, 2012 22:23

GinnyForever
Elev

Avatar


Suuuuuuuuper!

14 maj, 2012 22:39

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad Sorgligt...
Btw jättesupermegabra ff det är en gripande historia och och vad var det jag tänkte säga? Äh skit samma (har typ en guldfisks minne när det gäller sånt här) skit bra ff iaf


Altså en kopia av mig

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

15 maj, 2012 08:08

Ginny00
Elev

Avatar


Jag gillar även guldfiskläsare så det är lugnt

Kapitel 3 är på väg, dock är det lite svårt... Min hjärna har fortfarande Mollychock(profilbilden om ni inte vet vad jag gjorde i lördags) och har svårt med Molly Weasley. xD

15 maj, 2012 12:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Jag gillar även guldfiskläsare så det är lugnt

Kapitel 3 är på väg, dock är det lite svårt... Min hjärna har fortfarande Mollychock(profilbilden om ni inte vet vad jag gjorde i lördags) och har svårt med Molly Weasley. xD

Nu kan jag andas ut, har som sagt dåligt minne när det gäller sånt här, men kommer ihåg siffror bra

16 maj, 2012 16:29

Borttagen

Avatar


bra

16 maj, 2012 16:56

Ginny00
Elev

Avatar


HEJHEJ
Jag älskar er allihopa, ok? Förlåt för att alla kapitel dröjer.

Idag ska jag ge poäng i fotografitävling och hinna med att göra klart kapitel 3. Det är redan över 1300 ord så ni har läsning att se fram emot

19 maj, 2012 12:42

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
HEJHEJ
Jag älskar er allihopa, ok? Förlåt för att alla kapitel dröjer.

Idag ska jag ge poäng i fotografitävling och hinna med att göra klart kapitel 3. Det är redan över 1300 ord så ni har läsning att se fram emot

Yippie!

~MY TUMBLR~

19 maj, 2012 12:45

1 2 3 ... 11 12 13 ... 92 93 94

Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]

Du får inte svara på den här tråden.