Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
Forum > Harry Potter > Vilka Harry Potter karaktärer känner ni er som?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
pardus
Elev |
En mix mellan Ginny, Hermione och Luna tror jag...
We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 18 aug, 2012 09:27 |
|
lily99
Elev |
Hermione
18 aug, 2012 10:20 |
|
Julia Gullö
Elev |
jag är en blandning mellan hermoine och luna kanske lite som ginny med
18 aug, 2012 11:31 |
|
Alice Tonks
Elev |
Hermione, Ron och Luna!!
18 aug, 2012 15:14 |
|
Borttagen
|
Lite som Ted Lupin just nu. För jag håller på att färga mitt hår delvis turkost
18 aug, 2012 16:10 |
|
Safrina
Elev |
18 aug, 2012 16:44 |
|
TheHeirOfSlytherin
Elev |
Typ Luna, Bellatrix, Cho och Hermione
by my heel, i care not 18 aug, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
En blandning av Fred & George , Snape och Neville
27 dec, 2012 19:52 |
|
Ally Regins
Elev |
27 dec, 2012 21:02 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Luna och Ginny. Fast ibland lite Fred-och-George-aktig, haha.
27 dec, 2012 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen