Hur uttalar du Hermione?
Forum > Harry Potter > Hur uttalar du Hermione?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DarkBells
Elev |
8 dec, 2012 10:15 |
|
Borttagen
|
Hörmajni Greinger (tror jag att jag gör)
8 dec, 2012 10:27 |
|
Borttagen
|
Hörmajni,känns lite felstavat
8 dec, 2012 10:40 |
|
Borttagen
|
Hörmajni.
8 dec, 2012 10:40 |
|
Borttagen
|
När jag läser på svenska tänker jag det som det stavas i huvudet. Men när jag läser på engelska tänker jag mig det engelska uttalat. När jag pratar med andra på svenska känns det mest naturligt att säga det svenska uttalet men jag uttalar det på engelska ändå för att inte "det är så töntigt att uttala namn med svenskt uttal"-maffian ska skratta åt mig och tycka att jag är en idiot.
8 dec, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Härmajni
öh... lol 8 dec, 2012 11:05 |
|
Miss Luna Lovegood
Elev |
Hermoni. Jag gillar inte a:et i HermAjni.
8 dec, 2012 11:16 |
|
Borttagen
|
Hörmajoni
8 dec, 2012 11:19 |
|
PureSlytherin
Elev |
8 dec, 2012 11:27 |
|
mums
Elev |
8 dec, 2012 11:33 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen