Resan till HOGWARTS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Resan till HOGWARTS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
will
Elev |
Nej allt kunde inte vara över. Jag kämpade mig upp. Jag sprang till närmsta utgång. Kastade flera (Expelliermus och Lamslå) Jag kom ut till entrehallen. I ett hörn stod den utvalde (Harry Potter) och snyftade. Då tenkte jag muntra upp honom och kastade Rictusempra och han började med det samma skratta. Jag gick till ett hörn och gömde mig och kastade förtrollningar och förhäxningar på motståndarna.
9 sep, 2012 17:33 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag stod som fastfrusen nån hade förstelnat mig. Jag kände en förhäxning i ryggen och jag föll ihop mot golvet. Jag hörde några dämpade skratt bortifrån korridoren, jag kämpade för att rikta trollstaven mot hållet där skrattet kom ifrån men sen hörde jag ne röst.
"Expelliermus!" min trollstav flög ur handen på mig. Jaha nu är det över, nu är mitt liv slut.
9 sep, 2012 18:57 |
|
will
Elev |
Jag såg Draco Malfoy stå och hån flina i koridoren. Det bara flög ur mig "Lamslå" skrek jag i högan sky!!!!
I Like The Image!!! http://imageshack.us/photo/my- images/215/jkukkgjk.png/ 13 sep, 2012 21:26 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag låg kvar på golvet, vågade inte röra på mig eller säga något, vad skulle hända om jag sprang iväg? Skulle dem döda mig fortare eller smärtsammare?
15 sep, 2012 16:02 |
|
will
Elev |
Jag Såg Malfoy falla i golvet. Jag könde att jag fick någonting i min rygg! Jag föll ihop på golvet och kände att jag blev iväg dragen... ;P
16 sep, 2012 07:20 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag tänkte chansa om jag ändå skulle dö kunde jag lika gärna kämpa, jag skulle inte ge min utan en fajt! Jag reste mig snabbt upp och sprang, jag kände inget och jag hörde inga steg bakom mig så jag fortsatte springa.
16 sep, 2012 08:40 |
|
will
Elev |
Jag skulle dö jag bara viste det. När jag föll ihop så kände en kniv i min rygg.
22 sep, 2012 10:18 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag sprang och sprang, jag var för ung för att dö! Min hals kändes torr och jag kände att farten saktades ner. NEJ! jag kan inte stanna då kommer jag dö!
22 sep, 2012 18:23 |
|
will
Elev |
Jag bara skrek av smärta hon/han som knivade mig var antagligen på min sida. Hon/han bara skrattade och sa var ju tvungen att ta den som gjorde mest hot till fånga. Jag kände en otrolig smärta på undersidan av min vänstra arm. Jag kände en hämsk onska storma igenom mig. Undertiden jag blev iväg dragen till rastgården. Han/hon sparkade mig i ryggen.
23 sep, 2012 12:23 |
|
Elin Lovegood
Elev |
Jag fick en otrolig känsla, alla som är kvar där nere kommer antagligen dö. Jag måste rädda dem, jag kan inte bara låta dem dö för jag var så feg och bara sprang iväg. Jag vände snabbt om och började springa tillbaka, jag hörde mpnga skrik och förberedde massa trollformler i mitt huvud. När jag kom närmare började jag smyga så ingen sulle se mig.
24 sep, 2012 11:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen