gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
24 maj, 2012 19:10 |
|
Nelly1513
Elev |
24 maj, 2012 19:16 |
|
Dracossister
Elev |
Lucius, Bellatrix, Voldemort och Draco (fast egentligen är han inte så ond alls).
http://flamelumos.blogspot.fi/ 24 maj, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
draco
26 maj, 2012 07:09 |
|
Savi
Elev |
26 maj, 2012 07:57 |
|
LauraTree
Elev |
Jag gillar ABSOLUT INGEN!
26 maj, 2012 07:59 |
|
Borttagen
|
Nej, asså jag gillar ju ingen ond, men jag tycker att Bellatrix har en lite cool stil!
26 maj, 2012 08:15 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej, asså jag gillar ju ingen ond, men jag tycker att Bellatrix har en lite cool stil! Är väl lite det jag tycker också skulle jag tro... Jag menar, gillar ingen som dödade min älskade Sirius. Not okay.
26 maj, 2012 08:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: Nej, asså jag gillar ju ingen ond, men jag tycker att Bellatrix har en lite cool stil! Är väl lite det jag tycker också skulle jag tro... Jag menar, gillar ingen som dödade min älskade Sirius. Not okay. Ja, precis! Håller med dig! 26 maj, 2012 08:18 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: Nej, asså jag gillar ju ingen ond, men jag tycker att Bellatrix har en lite cool stil! Är väl lite det jag tycker också skulle jag tro... Jag menar, gillar ingen som dödade min älskade Sirius. Not okay. Ja, precis! Håller med dig! Haha! Nej, men Bellatrix är en väldigt komplicerad typ. Jag menar, hon är cool, annurlunda och helt galen - vilket jag diggar. Men hon har en tendens av att ta livet på personer jag verklige diggar
26 maj, 2012 08:22 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen