Älskar du mig?
Forum > Fanfiction > Älskar du mig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
helt azome!
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 11 mar, 2012 21:37 |
|
96hpevanescence
Elev |
11 mar, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Åhåhåhågåhpgppgphphpåårldjdjskdksjdvfkkkb jag DÖÖÖÖR vad bra!! Alltså du är fantastisk :'D ♥
11 mar, 2012 22:54 |
|
Nelly1513
Elev |
Asbra!!
Bara det att i trollkarlsvärlden så gör man väl inte mun mot mun metoden? O.o Kan man typ inte bara göra en trollformel som rensar lungorna? AlexZz and I are friends 4 ever <3
12 mar, 2012 06:57 |
|
Borttagen
|
Jo, det är klart att man kunde använt en trollformel. Men det skulle inte blivit samma sak av hela kapitlet då :3 Men tack för att du ger kritik, ska tänka på det tills nästa gång!
Tack alla för att ni är så söta och snälla! ♥ Nästa kapitel kommer innan onsdag! 12 mar, 2012 08:56 |
|
Sissi
Elev |
ou jeee! jättebra!
12 mar, 2012 09:04 |
|
Nelly1513
Elev |
12 mar, 2012 21:05 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Jättebra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 13 mar, 2012 08:21 |
|
Borttagen
|
På grund av ett skitprojekt i skolan fick jag inte klart mitt kapitel. För att göra upp för detta ska jag åtminstone få upp två kapitel på tre dagar. Kapitel 8 kommer idag, imorgon eller på lördag! Hej hopp!
15 mar, 2012 18:06 |
|
Nelly1513
Elev |
15 mar, 2012 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen