Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jättebra! Men han var väl inte lite choklad? var han inte chockad? Haha. My misstake Haha, antar det. Ska hinna lägga ut ett nytt kapitel imon. Och sen så har jag så måste jag komma på hur jag ska formulera en sak.. Vilket jag inte har kommit på. Så jag har suttit fast i typ två veckor där. Men ska verkligen försöka komma på det ikväll. Alltid innan jag skriver ett kapitel går jag igenom ord för ord på kvällarna innan jag ska sova. Sen skriver jag det först för hand och sen på datorn. På det sättet hinner jag alltid ändra den lite varje gång. Men den här gången sitter jag fast. Jag har inte idétorka. Nejdå. Jag har väääärldens bästa idé och slut. "det ni minst anade' men jag vill nara att ni ska veta att jag sitter fast lite. Men jag kämpar på och kommer snart loss med ännu det kapitlett 2 mar, 2012 21:25 |
|
Borttagen
|
Lycka till!^^
Hoppas såklart på att kapitel kommer imorgon, men känn dig inte stressad, för jag kan vänta hur länge som helst, och det vet jag att alla andra också kan. ♥ 2 mar, 2012 21:28 |
|
Draken Norbert
Elev |
2 mar, 2012 21:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Draken Norbert: VARFÖR SKRIVER DU SÅ BRA KVINNA????? Logiskt sett är jag inte kvinna fören om fem år. Men tack. ♥ 2 mar, 2012 21:47 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draken Norbert: VARFÖR SKRIVER DU SÅ BRA KVINNA????? Logiskt sett är jag inte kvinna fören om fem år. Men tack. ♥ Okej, ERICATJEJ. Hahahaha ska börja säga som han som säger CarlyTjej. Vi börjar om. VARFÖR SKRIVER DU SÅ BRA ERICATJEJ??????
2 mar, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draken Norbert: VARFÖR SKRIVER DU SÅ BRA KVINNA????? Logiskt sett är jag inte kvinna fören om fem år. Men tack. ♥ Haha, smartis. 2 mar, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Draken Norbert: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draken Norbert: VARFÖR SKRIVER DU SÅ BRA KVINNA????? Logiskt sett är jag inte kvinna fören om fem år. Men tack. ♥ Okej, ERICATJEJ. Hahahaha ska börja säga som han som säger CarlyTjej. Vi börjar om. VARFÖR SKRIVER DU SÅ BRA ERICATJEJ?????? Du vet väl att dem inte stavar 'tjej' så. Fast det hör inte hit. 2 mar, 2012 21:53 |
|
Draken Norbert
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draken Norbert: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draken Norbert: VARFÖR SKRIVER DU SÅ BRA KVINNA????? Logiskt sett är jag inte kvinna fören om fem år. Men tack. ♥ Okej, ERICATJEJ. Hahahaha ska börja säga som han som säger CarlyTjej. Vi börjar om. VARFÖR SKRIVER DU SÅ BRA ERICATJEJ?????? Du vet väl att dem inte stavar 'tjej' så. Fast det hör inte hit. Dumt av dig att ta upp det då. -.-'
2 mar, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Haha, strunt samma. Du skriver vääääääääääldigt bra i alla fall!!! XD
2 mar, 2012 21:54 |
|
Dramione99
Elev |
^^^Tycker jag meeed! Meer! Azum!
3 mar, 2012 13:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen