Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco Malfoy?

Forum > Harry Potter > Draco Malfoy?

1 2 3 ... 11 12 13 14
Användare Inlägg
soratanaka
Elev

Avatar


^ ZOMFG! DMHP! ♥

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

8 jan, 2011 21:03

Beata
Elev

Avatar


Jag tycker det är lite synd om honom. Han måste göra så mycket som han egentligen inte vill alls....

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2F2yl7nkp.gif

28 jan, 2011 16:45

Sweeney
Elev

Avatar


jaadå.



men jag tkr synd om honom, han hade haft en bättre uppväxt om hans föräldrar inte vore dödsätare.

28 jan, 2011 17:04

Ellie Jonsson
Elev

Avatar


likey likey♥

//draco malfoy- den fantastiska studsande illern

28 jan, 2011 17:25

Ellie Jonsson
Elev

Avatar


asså egentligen om han hade fötts i en hyfsad familj skulle han nog varit en jättesnäll kille faktiskt, go draco♥

//draco malfoy- den fantastiska studsande illern

28 jan, 2011 18:15

Ellie Jonsson
Elev

Avatar


Skrivet av jan:
Skrivet av Ellie Jonsson:
asså egentligen om han hade fötts i en hyfsad familj skulle han nog varit en jättesnäll kille faktiskt, go draco♥


Ja det skulle han !!!


erkänn asså seriöst om han skulle finnas på riktigt skulle man ju inte dra sig för att gifta sig me han XD

//draco malfoy- den fantastiska studsande illern

28 jan, 2011 18:26

Ellie Jonsson
Elev

Avatar


Skrivet av jan:
Skrivet av Ellie Jonsson:
Skrivet av jan:
Skrivet av Ellie Jonsson:
asså egentligen om han hade fötts i en hyfsad familj skulle han nog varit en jättesnäll kille faktiskt, go draco♥


Ja det skulle han !!!


erkänn asså seriöst om han skulle finnas på riktigt skulle man ju inte dra sig för att gifta sig me han XD


Alltså jag är kille men om jag vore tjej nej tror inte det !!!


helt acceptabelt! :o XD

//draco malfoy- den fantastiska studsande illern

28 jan, 2011 18:30

Ellie Jonsson
Elev

Avatar


Skrivet av jan:
Skrivet av Ellie Jonsson:
Skrivet av jan:
Skrivet av Ellie Jonsson:
Skrivet av jan:
Skrivet av Ellie Jonsson:
asså egentligen om han hade fötts i en hyfsad familj skulle han nog varit en jättesnäll kille faktiskt, go draco♥


Ja det skulle han !!!


erkänn asså seriöst om han skulle finnas på riktigt skulle man ju inte dra sig för att gifta sig me han XD


Alltså jag är kille men om jag vore tjej nej tror inte det !!!


helt acceptabelt! :o XD


Tack


haha var så god xd

//draco malfoy- den fantastiska studsande illern

28 jan, 2011 18:37

OliviaGranger
Elev

Avatar


Han är ful.

♥ Hagrid♥

28 jan, 2011 18:40

EMELESEL
Elev

Avatar


Skrivet av jan:
Skrivet av OliviaGranger:
Han är ful.
nej han är snygg!

man kan väl tycka vad man vill, alla tycker olika. Personligen tycker jag att han är rätt så ful efter den femte filmen, innan var han okej.

28 jan, 2011 18:44

1 2 3 ... 11 12 13 14

Forum > Harry Potter > Draco Malfoy?

Du får inte svara på den här tråden.