vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dragonflies
Elev |
Jag fick:
Panpizza Jord Syrlig Honungsöl Basilika 18 jan, 2012 20:53 |
|
prongs
Elev |
va, ofta ni inte gillar avloppsvatten? det brukar jag dricka till frukost! finns i sjöarna där jag som hjort hittar mitt vatten jag fick Morot Mossa Broccoli Choklad Tuggummi Bensin mmm, bensin! luktar iaf gott :p men choklad är ju fett najs ju.. å tuggummi, spearmint.. PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 18 jan, 2012 20:56 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Draken Norbert: ![]() Bilden talar för sig själv. ^^ Är ganska intresserad av Morgontidning, hm.. nomnom, morgontidning. ♥ speech! 18 jan, 2012 21:06 |
|
prongs
Elev |
jag har fått:
Fanta Färskpotatis Rökt Lax Chili Con Carne Morot Mossa Broccoli Choklad Tuggummi Bensin Spenat Björnbär Tandkräm Marmelad Kompost asså kompost, ÅH den var så god!! ♥ men det är fett många smaker som är felstavade, får paniiik! :O vadå lakris? lakris med betoning på "i" som på norska elleeeer? PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 19 jan, 2012 00:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
19 jan, 2012 05:08 |
|
Mössätandemonstret
Elev |
Pizzakrydda. (Ite illa Owo)
Olja. (Yuk!) Eld. (Undrar hur det smakar) Renkött. (Jag vet inte vad jag ska säga...) Lasagne. (Yum...) Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3) 19 jan, 2012 05:13 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Mössätandemonstret: Pizzakrydda. (Ite illa Owo) Olja. (Yuk!) Eld. (Undrar hur det smakar) Renkött. (Jag vet inte vad jag ska säga...) Lasagne. (Yum...) Renkött är gott speech! 19 jan, 2012 05:43 |
|
9te
Elev |
19 jan, 2012 07:21 |
|
Svante plante
Elev |
ja bacon är den bästa!!
19 jan, 2012 09:00 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av prongs: men det är fett många smaker som är felstavade, får paniiik! :O vadå lakris? lakris med betoning på "i" som på norska elleeeer? Haha, det finns väl någon i Staff som inte kan stava, eller så har det bara hänt av misstag. Petig som jag har en tendens att vara med en hel del saker så stör det mig lite med, haha. Jag skulle nog gissa på att felstavningar och liknande kommer rättas med tiden, samt att dem som är felstavade men har en dubblett istället ändras om till en helt ny smak. 19 jan, 2012 09:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen