Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vad fick ni för bönor idag?

Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?

1 2 3 ... 11 12 13 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Dragonflies
Elev

Avatar


Jag fick:

Panpizza
Jord
Syrlig
Honungsöl
Basilika

18 jan, 2012 20:53

prongs
Elev

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av EmahS:
Jag fick:
Äpple
Tomatsås
Hushållspapper
Avloppsvatten
Lax

Haha. EN god >.<

Äpple eller? :' från dina gillar jag:
-Lax
-Tomatsås
-Äpple


va, ofta ni inte gillar avloppsvatten? det brukar jag dricka till frukost! finns i sjöarna där jag som hjort hittar mitt vatten

jag fick Morot
Mossa
Broccoli
Choklad
Tuggummi
Bensin

mmm, bensin! luktar iaf gott :p men choklad är ju fett najs ju.. å tuggummi, spearmint..

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

18 jan, 2012 20:56

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Draken Norbert:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi43.tinypic.com%2Fju9vly.jpg


Bilden talar för sig själv. ^^
Är ganska intresserad av Morgontidning, hm..

nomnom, morgontidning. ♥

speech!

18 jan, 2012 21:06

prongs
Elev

Avatar


jag har fått:

Fanta
Färskpotatis
Rökt Lax
Chili Con Carne
Morot
Mossa
Broccoli
Choklad
Tuggummi
Bensin
Spenat
Björnbär
Tandkräm
Marmelad
Kompost

asså kompost, ÅH den var så god!! ♥

men det är fett många smaker som är felstavade, får paniiik! :O vadå lakris? lakris med betoning på "i" som på norska elleeeer?

PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥

19 jan, 2012 00:34

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


^ aa, NORSK LAKRITS ofc?! D:

Mina:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F1zwf5fc.png
Haha ...

Ubuntu-cola
Katthår
Kakao
Knäck
Lycka

speech!

19 jan, 2012 05:08

Mössätandemonstret
Elev

Avatar


Pizzakrydda. (Ite illa Owo)
Olja. (Yuk!)
Eld. (Undrar hur det smakar)
Renkött. (Jag vet inte vad jag ska säga...)
Lasagne. (Yum...)

Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3)

19 jan, 2012 05:13

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Mössätandemonstret:
Pizzakrydda. (Ite illa Owo)
Olja. (Yuk!)
Eld. (Undrar hur det smakar)
Renkött. (Jag vet inte vad jag ska säga...)
Lasagne. (Yum...)

Renkött är gott

speech!

19 jan, 2012 05:43

9te
Elev

Avatar


Grön curry
Jord
Yogurt
Fläder
Timjan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fbloghogwarts.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F05%2FHarry-Potter-Jimmy-Gardner.jpg "Tuta och kör Ernie!"

19 jan, 2012 07:21

Svante plante
Elev

Avatar


ja bacon är den bästa!!

19 jan, 2012 09:00

Dante
Lärare

Avatar


Skrivet av prongs:
men det är fett många smaker som är felstavade, får paniiik! :O vadå lakris? lakris med betoning på "i" som på norska elleeeer?

Haha, det finns väl någon i Staff som inte kan stava, eller så har det bara hänt av misstag.

Petig som jag har en tendens att vara med en hel del saker så stör det mig lite med, haha. Jag skulle nog gissa på att felstavningar och liknande kommer rättas med tiden, samt att dem som är felstavade men har en dubblett istället ändras om till en helt ny smak.


19 jan, 2012 09:16

1 2 3 ... 11 12 13 ... 79 80 81

Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?

Du får inte svara på den här tråden.