Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Olivizza: Jag tycker att J.K Rowling var väldigt duktig när det gäller namnen, men då inte bara på människorna utan ställerna och byggnader. Att man kan ha en sådan fantasi är fantastiskt. Ja, det tycker jag också! Faktum är att jag valde mitt Mugglisnamn mycket inspirerat! Gromford är en plats nära Snape, och Sandy är också en plats strax in till! 7 jul, 2012 19:30 |
|
SabinaPotter
Elev |
Jag älskar Luna, Neville och Dracos namn
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 7 jul, 2012 19:32 |
|
Lisen563
Elev |
Jag älskar namnet Nymphadora
7 jul, 2012 19:46 |
|
Stoneslow
Elev |
Jag gillar Andromeda.
Någonting med att det låter vackert, och fint när man uttalar det. Börjar på A och slutar på A liksom
TONKS!
7 jul, 2012 19:50 |
|
AlwaysAndForever
Elev |
Jag gillar också Andromeda
7 jul, 2012 20:14 |
|
fiaelovegood
Elev |
Tonks, Luna♥, severus, remus lupin och narcissa
7 jul, 2012 20:55 |
|
Hannahamanda
Elev |
kan man inte annat än älska alla namn? jag har jsälv en katt som heter Harry ♥ ni kan ju gissa vilken harry jag fått det namnet ifrån hiih
7 jul, 2012 20:59 |
|
harrypotter87
Elev |
7 jul, 2012 21:00 |
|
Luc
Elev |
Rowena Ravenclaw låter så sjukt mäktigt. Annars är Draco, Albus, Regulus, Cedric, Rubeus, Andromeda och Bellatrix väldigt fina namn
Rädd. 7 jul, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
luna (mitt andra namn ^_^) och drago låter fint och bellatrix
7 jul, 2012 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen