Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fina, underbara namn

Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn

1 2 3 ... 11 12 13 ... 21 22 23
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Skrivet av Olivizza:
Jag tycker att J.K Rowling var väldigt duktig när det gäller namnen, men då inte bara på människorna utan ställerna och byggnader. Att man kan ha en sådan fantasi är fantastiskt.


Ja, det tycker jag också! Faktum är att jag valde mitt Mugglisnamn mycket inspirerat! Gromford är en plats nära Snape, och Sandy är också en plats strax in till!

7 jul, 2012 19:30

SabinaPotter
Elev

Avatar


Jag älskar Luna, Neville och Dracos namn

Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång

7 jul, 2012 19:32

Lisen563
Elev

Avatar


Jag älskar namnet Nymphadora

7 jul, 2012 19:46

Stoneslow
Elev

Avatar


Jag gillar Andromeda.

Någonting med att det låter vackert, och fint när man uttalar det. Börjar på A och slutar på A liksom

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6wg06aVkC1qielwko1_250.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6as68BabV1r84wlbo1_500.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F2604xae.jpg TONKS!

7 jul, 2012 19:50

AlwaysAndForever
Elev

Avatar


Jag gillar också Andromeda Luna ,Ginny,Sirius och Severus .... Jag gillar nästan alla namn ....

7 jul, 2012 20:14

fiaelovegood
Elev

Avatar


Tonks, Luna♥, severus, remus lupin och narcissa

7 jul, 2012 20:55

Hannahamanda
Elev

Avatar


kan man inte annat än älska alla namn? jag har jsälv en katt som heter Harry ♥ ni kan ju gissa vilken harry jag fått det namnet ifrån hiih

7 jul, 2012 20:59

harrypotter87
Elev

Avatar


bellatrix och ron

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2uzs7yv.jpg

7 jul, 2012 21:00

Luc
Elev

Avatar


Rowena Ravenclaw låter så sjukt mäktigt. Annars är Draco, Albus, Regulus, Cedric, Rubeus, Andromeda och Bellatrix väldigt fina namn

Rädd.

7 jul, 2012 21:01

Borttagen

Avatar


luna (mitt andra namn ^_^) och drago låter fint och bellatrix

7 jul, 2012 21:01

1 2 3 ... 11 12 13 ... 21 22 23

Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn

Du får inte svara på den här tråden.